Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har nylig gjennomført en "vårrengjøring" i min nærmeste krets. En tøff avgjørelse, men jeg fant ut at baksnakking, kontrollering, utskjelling og bedreviting ikke er noe jeg ønsker i et vennskap. Jeg valgte å kutte kontakten. Fikk masse dritt og kjeft, all skyld ble skjøvet over på meg etc.

Har slitt med utbrenthetsfølelse og nedstemthet de siste mnd., men nå er jeg 10 kg. lettere, og akk så lykkelig! Litt tomhet er det, når en tross alt kutter en person man har hatt daglig kontakt med i mange år... Men jeg satser på at veien videre blir bedre og lysere.

Flere her som har kuttet ut venner som tok mer enn de ga? Hvordan reagerte de, og hvordan var prosessen for dere? Hvordan gikk dere frem?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg gjennomgår litt det samme akkurat nå. Er en venninne som ble sur, fordi jeg la til en fyr på face som hun ikke liker. Hun mener han er psykopat og har tenkt å drepe meg. Hun er så paranoid at det er slitsomt. Om det ikke er sånn at vi aldri skal ha noe med hverandre å gjøre, så kjenner jeg det er godt med en pause fra henne. Hun ble også sur fordi jeg sa hun må slutte å være så desperat, hun sjekker opp menn uansett hvor vi er. Til og med på HM liksom..

Anonymous poster hash: e06cd...50f
Skrevet

Har nylig vært gjennom noe lignende, TS, sånn rent bortsett fra at de baksnakka meg mens jeg var hos legen og avgjorde at de skulle holde seg unna meg... Brått og uten å ta opp problemet med meg - fikk høre dette via en annen... Nå vil de plutselig ha vennskap fra meg igjen, "for jeg er jo så grei med andre venner"... Gah, go to hell. Nekter å være deres søppelbøtte for intriger og baksnakking, så de kan bare drømme videre. Når de kommer bort til meg og later som ingenting etter et halvt år med baksnakking og faenskap, så kan de bare drite og dra... Så det ble en slags vårrengjøring her også, sånn bortsatt fra at skiten først la seg pent sammen i en haug for å redusere arbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...