AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Nettopp blitt sammen med en mann. Fikk vite han har vært singel i mange mange år, og egentlig aldri hatt noe ordentlig i følge kompisen hans. Det får meg til å tenke på om han vil ha meg for han får ingen andre. Vet det er flere ting med meg han ikke liker. D som får meg til å føle meg usikker.Anonymous poster hash: 53a15...c4b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Nei nei nei. Sånn må du ikke tenke. Er det ikke bedre med en kar som ikke har exer i øst og vest? Ville mye heller hatt en kar som hadde vært singel i 5 år enn en man som går fra forhold til forhold, som min ex gjør. For det er turn off det. Kan hende han ikke har møtt noen det har klikket med før nå. Så du burde heller føle deg smigret, og være glad du har møtt han Hadde han tatt deg bare for moro skyld så hadde de merket det tror jeg. Føler du deg elsket, tatt vare på? Har dere det gøy sammen? Anonymous poster hash: 62b0b...c4a
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Nettopp blitt sammen med en mann. Fikk vite han har vært singel i mange mange år, og egentlig aldri hatt noe ordentlig i følge kompisen hans. Det får meg til å tenke på om han vil ha meg for han får ingen andre. Vet det er flere ting med meg han ikke liker. D som får meg til å føle meg usikker.Anonymous poster hash: 53a15...c4b Øh.. De som har vært single i mange år har ikke vært single fordi de ikke får noe. Det er som regel andre grunner til dette. Jeg var i et forhold i 11 år.. Nå har jeg vært singel i 2 år. De jeg dater har som regel vært singel i flere år enn meg. Mange av disse har blitt vant med å være single og har dermed blitt mye mye mer kresne.. Så om han har valgt deg, så burde du heller ta det som et kompliment. Og det du sier at det er flere ting med deg som han ikke liker, viser jo at han er typisk slik langtidssingle har en tendens til å bli. Mange av disse leter etter grunner til å ikke gå inn i et forhold i stedet for å se etter grunner til å gå inn i et. Det som er teit med disse er at de på liv og død skal finne feil hos en for så å stille en opp imot veggen. Det får en til å føle seg ikke god nok. Tipper at det er det du opplever her.. IGNORER DET! Det er han som er usikker på seg selv. Det er ikke noe galt med deg! 1
vinterspeil Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Øh.. De som har vært single i mange år har ikke vært single fordi de ikke får noe. Det er som regel andre grunner til dette. Jeg var i et forhold i 11 år.. Nå har jeg vært singel i 2 år. De jeg dater har som regel vært singel i flere år enn meg. Mange av disse har blitt vant med å være single og har dermed blitt mye mye mer kresne.. Så om han har valgt deg, så burde du heller ta det som et kompliment. Og det du sier at det er flere ting med deg som han ikke liker, viser jo at han er typisk slik langtidssingle har en tendens til å bli. Mange av disse leter etter grunner til å ikke gå inn i et forhold i stedet for å se etter grunner til å gå inn i et. Det som er teit med disse er at de på liv og død skal finne feil hos en for så å stille en opp imot veggen. Det får en til å føle seg ikke god nok. Tipper at det er det du opplever her.. IGNORER DET! Det er han som er usikker på seg selv. Det er ikke noe galt med deg! Dette synes jeg er et flott svar!!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Unnskyld, men kan jeg si noe? Det er ofte mange grunner for at noen er langtidssingel, men det står nødvendigvis ikke på mulighetene. Det er jo slik med noen at de ikke klarer å finne noen som vil ha dem, men det er ikke dem man tenker på nå. Nå fokuserer jeg på alle de andre som går singel i mange år fordi de selv velger det og mulgens foretrekker det, over å finne seg noen bare for å ha noen der. Slik er vi mennesker alle forskjellige hvor noen hopper fra den ene damen til den andre, mens andre forstår ikke helt hvorfor det burde være så kjekt. Ensomheten er muligens en motiverende faktor her, men jeg har fått inntrykk av at det ofte er redselen for ensomheten, enn ensomheten i seg selv, de fleste frykter og prøver å styre unna. Også synes jeg Svampebob1 kommer med et godt og reflektert svar her. En smule uenig på noen områder, men jevnt over er jeg veldig enig. Fordi det har seg slik at hvis en går singel over en lengre periode så blir en mer kresen.. Også kalt, mer bevisst på hva en ønsker og selv liker eventuelt. Det er jo en gylden grense her de fleste bør finne dog, før de definitivt og permanent ender opp alene. Dette er ingen enkel sak egentlig, da denne reaksjonen og utviklingen av 'kresenheten' er naturlig og det er lite en kan gjøre med det om en går singel over flere år. Er og til dels enig med at hvis en går lengre singel, vil en og ikke nødvendigvis aktivt lete, men føle på og observere flere feiler hos folk, og grunner for å ikke gå inn i forholdet, enn å aktivt lete etter gide grunner for hvorfor en heller burde satse på vedkommende. Dette er en lei konsekvens, men alt i alt får en muligens et noe mer realtisisk perspektiv på det, enn et halvhjertet og håpløst forelsket perspektiv som ikke har noen snøring på hvorfor, eller hvordan, en skulle ta seg selv i like den andre personen. Og i mitt tilfelle, for hvorfor jeg har gått singel i så mange år nå, er fordi det ikke har klikket helt med noen. Det har ikke vært noen med god 'nok' kjemi, synes jeg. Så i stedet for å nøye meg med noen jeg tolererer, men ikke nødvendigvis finner attraktiv på de fleste plan, så har jeg i stedet vært alene altså. I den forstand. Helt alene har jeg jo ikke vært. Anonymous poster hash: 516fb...066
Steinar40 Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Nettopp blitt sammen med en mann. Fikk vite han har vært singel i mange mange år, og egentlig aldri hatt noe ordentlig i følge kompisen hans. Det får meg til å tenke på om han vil ha meg for han får ingen andre. Vet det er flere ting med meg han ikke liker. D som får meg til å føle meg usikker.Anonymous poster hash: 53a15...c4b Hva er det han ikke liker ved deg? Og er det noe han liker ved deg?
Gjest Anonym Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg får masse tilbud fra menn, men jeg er superkresen, har vært singel i maaange år! Det må være pang fra min side, orker ikke å bli sammen med en bare for å bli sammen med en! Jeg har aldri ons heller, lever i sølibat, og håper på at den rette dukker opp en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå