Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp blitt sammen med en mann. Han tror vi har det perfekt og planlegger fremtida. Det han ikke vet er det at jeg tenker mye på om jeg egentlig har følelser for han eller ikke. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. Kanskje noen råd eller tanker fra andre?

Anonymous poster hash: a50e9...a9e

• Liker 1
Gjest Anastasia
Skrevet

Da må du jo snakke med han om det. Hvis du er usikker er det dårlig gjort å fortsette forholdet når han tydeligvis har mer følelser enn du har.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Har akkurat vært i samme situasjon og valgte å snakke med mannen om det. Fortalte at jeg var litt usikker og st jeg trengte tid og ta ting litt roligere. Det hele resulterte i at jeg nå har avsluttet forholdet. Det ble det mest reale mot han når følelsene mine ikke vsr helt riktige og han vsr veldig forelska...

Gjest Ironically me
Skrevet

Skriv ned/få ut alle ting du er usikker på. Vær ærlig med deg selv og kjenn etter. Sett punktene opp mot hverandre, og snakk med han. Selv om du er usikker, kan det være bra å kartlegge seg selv, og få visshet i hva du virkelig vil nå. Den andre personen får du jo ikke gjort stort med likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...