Redbull Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har ett ks bak meg, har lyst på ett eller to barn til. Kan jeg ta tre ks, eller anbefales det bare to?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 jeg har hørt at man ikke bør ha flere enn tre KS Anonymous poster hash: 51877...c20
SmallTalk Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Det vil vurderes "fortløpende". Dvs at ved neste keisersnitt, så vil det vurderes om livmoren din vil tåle et svangerskap og keisersnitt til, og det samme vil gjøres ved et eventuelt senere keisersnitt. Det finnes ikke noen fasit på antall keisersnitt som er ansett for å være "maks", og dette er noe som vil vurderes i hvert enkelt tilfelle. Hos noen så er to maks, imens andre kan ha flere. Det kommer helt an på hvordan livmoren ser ut når man skal lukke den etter et snitt. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 De ønsker ikke at du tar mer enn 3, men kan jo ikke nekte når man først har blitt gravid. Anonymous poster hash: 59732...c65
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Allerede ombestemt deg? Ikke lenge siden du skrev at du heldigvis var ferdig med barn. Har også hørt at 3 ks er maks anbefalt. Men såklart, er man gravid må jo ungen ut. Flere ks øker sjansen for stor arrdannelse og sammenvoksing med andre organer. Dette kan visst skade fordøyelsen. Anonymous poster hash: ce8cb...802
Redbull Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2013 Allerede ombestemt deg? Ikke lenge siden du skrev at du heldigvis var ferdig med barn. Har også hørt at 3 ks er maks anbefalt. Men såklart, er man gravid må jo ungen ut. Flere ks øker sjansen for stor arrdannelse og sammenvoksing med andre organer. Dette kan visst skade fordøyelsen.Anonymous poster hash: ce8cb...802 Ja, er vist ikke ferdig ennå nei...
Susa Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Ja, er vist ikke ferdig ennå nei... Herlige nyfødte har visst den effekten Gubben min har alltid sagt at han skal aldri ha mer enn 1, men nå vil han ha en til!
Redbull Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2013 Herlige nyfødte har visst den effekten Gubben min har alltid sagt at han skal aldri ha mer enn 1, men nå vil han ha en til! Tydeligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå