AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 En kompis snakket om en ad-on som kan gi undertekster når man strømmer. Hvordan er det mulig? Kompisen min husket ikke så da spør jeg her, hva heter den? Anonymous poster hash: 989e1...891
TMB Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Ad-on til hvilken nettleser? Strømming fra hvilken side? På hvilken enhet? Vi er ikke tankelesere
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har fryktelig liten peiling. Men jeg har brukt putlocker og sockshare. Google chrome. Anonymous poster hash: 989e1...891
Lutetium 71 Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har fryktelig liten peiling. Men jeg har brukt putlocker og sockshare. Google chrome.Anonymous poster hash: 989e1...891 Bruk heller VLC og Subtitle Finder. NB! Du må finne direktelinken til videofila, den finner du på denne måten (metoden funker på både putlocker og sockshare). Følg veiledningen nøye, høyreklikk - kopier lenkeadressen som ender på *.flv (ikke "save it" !). Åpne VLC, velg "Media" - "Open Network Stream", lim inn den lenken. Finn og nyt filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå