Isabell84 Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Har en ekstern harddisk her hjemme, men har nå lagt planer om å legge over bilder til webbaserte lagring på internett i tillegg. Har prøvd å få en oversikt over hva som er bra og ikke, men det er så ufattelig mange å velge mellom så synes det ble veldig vanskelig. Kan noen av dere hjelpe meg med å finne et bra program som dekker de fleste av disse behovene? - Trenger ca 50 GB lagringsplass (med evt mulighet for utvidelse) - Ikke være altfor dyrt (men trenger ikke å være gratis) - Enkelt i bruk - Må fungere med Windows (og kan med fordel fungere med Mac også da vi har det i hus) - Fint om det fungerer med Samsung S2/3, men ikke noe krav - Må fungere med en ekstern harddisk, ikke bare en fast harddisk som er tilkoblet hele tiden På forhånd takk;)
Isabell84 Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Anyone? Endret 20. juni 2013 av Isabell84
Gjest gjest17 Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Er vel kommet ett norsk alternativ, Jottacloud eller noe? :-)
Anglofil Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Jeg bruker Jottacloud og er veldig fornøyd med det! Mvh Yvonne
RockPaperScissor Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Har du Samsung tlf så tror jeg du får nærmere 50 GB ekstra hos Dropbox. Ser i alle fall at jeg har fått det, og at "tilbudet" går helt fram til februar/juni neste år. Og bruker man Camera uploads (bildene lastes opp automatisk ettersom du tar bilder med mobil), så får du ytterligere 3 GB gratis. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med Dropbox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå