AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg trenger hjelp fra en uteforstående.. Jeg er nok ennå blind av kjærlighet. Her er det: vi har vært kjærester i mange år og har alltid hatt det veldig bra sammen. Vi har kranglet sjeldent. For over 1 uke siden flyttet vi sammen. Siden da har jeg konstant vært lei meg. Han er hele tiden ute! Drar tidelig om morgenen å kommer hjem sent på kvelden. Jeg har sagt til han at det bare er hyggelig at han er ute, men også koslig at nå som vi endelig bor sammen kan kose oss litt mere på kveldene osv. Han ser ikke hvor jeg kommer fra og mener vi er nok sammen. Og at jeg må slutte å mase på han. Selv føler jeg at jeg ikke maser. Etter 10 timer ute lurer jeg bare på om det er lenge til han kommer for jeg ønsker å finne på noe sammen med han jeg å. Vi gjør ingenting sammen lenger. Da svarer han "tror ikke det...og at han ikke vet når han kommer. Han kommer når han kommer. Han er veldig avvisende føler jeg og bryr seg generelt svært lite. Vi har vært sammen 5 år å jeg har aldri grått så mye på de åra som jeg har den siste uka. Jeg har begynt å spørre meg selv om dette er noe jeg er intressert i, i lengden. Hvis han helst ønsker å være borte fra meg å ikke orker finne på noe, men drar hverdag på fisketur med venner, ser jeg ikke grunnen til å holde sammen. Han skjønner heller ikke hvorfor jeg føler som jeg gjør. Å det er jo et problem, for da vil han neppe forandre på det. Jeg prøver å intressere meg for det han gjør osv å vil gjerne være med på turer. Har en liten hund som elsker å reise på tur, men han sier det ikke et plass til oss. Det er han og to kamerater og fiskeutstyret tar for mye plass til at vi kan sitte på. Sa da at jeg kunne ta min bil, men da svarer han bare "nei... Tror ikke det" "det blir ikke koslig om du skal kjøre alene" Jeg føler nå at grensen er nådd, selvom en liten del sv meg tror han vil forstå.. Tilslutt at om han virkelig elsker meg å ønsker å beholde meg må han ikke være så avvisende og gi utrykk for at han ønsker å unngå meg. En annenting er at etter han har med kompisene drar han hjem til foreldrene å sitter der litt. Så sent på kvelden en gang dukker han opp. Han jobber ikke å har da vært ute siden 12 tiden. Så nå lurer jeg på hva andre ville gjort i min situasjon. Sant skal sies at jeg føler meg dritt og utilstrekkelig. Det er som å få et slag i magen hverdag. Dette er bare første uka som samboere. Hvordan vil dette blind lengden?Anonymous poster hash: 9b459...945
Adhara Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Virker som han angrer på at dere har flyttet sammen egentlig. Hvorfor skulle han ellers ha oppført seg sånn? Jeg hadde ikke orket et sånt forhold i hvertfall, og hadde nok pakket snippesken min relativt fort. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Du har jo laget en slik tråd nylig. Dytt heeller den opp enn å lag flere!!! Anonymous poster hash: f69c9...b11 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Beklager. Hvordan dytter jeg opp? Er ny her..Anonymous poster hash: 9b459...945
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Jeg opplevde noe lignene med eksen. Og det gikk som det måtte gå. Det ble slutt. Han hadde tydeligvis ikke noe behov for å tilbringe tid med meg, mens jeg gjerne ville tilbringe med han. Før det ble slutt endte det med utroskap fra hans side også. Anonymous poster hash: eea18...00d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Ja det er det jeg har begynt å tenke også.. Vi hadde også planer om å prøve på baby etterhvert. Men her om dagen sa han at han ikke vill det lenger. Det vil ikke jeg heller nå som jeg ser oppførselen hans, men at han sa det.. Uten å ha noe spesiell grunn.. Såret. Jeg styrer og steller for han og gjør mitt beste for at han skal trives. Tror han har mistet følelsene for meg. Men kan han ikke da bare si det?!Anonymous poster hash: 9b459...945
slalotte Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Beklager. Hvordan dytter jeg opp? Er ny her..Anonymous poster hash: 9b459...945 Man skriver/svarer
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Du synes ikke det er drøyt med slike konklusjoner etter en uke? Hva med å henge med dine venner fremfor å sitte hjemme og stirre i tapeten? Ja, det er ikke det at jeg ikke forstår deg og er enig i hans prioriteringer. Jeg bare forstår ikke hva slags endring som har skjedd denne uken. Har han ikke alltid vært sånn da? Det er bare det at nå blir det synlig fordi du blir sittende alene.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Gå inn på den andre tråden å skriv noe f.eks "."Anonymous poster hash: f69c9...b11
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Spør han om han angrer på at dere flyttet sammen. Om han ikke har de samme følelsene for deg lenger. Be han være brutalt ærlig, så får du hvertfall avsluttet det først som sist om det er slik i stedenfor å lide deg gjennom noen måneder. Evt si at du har tenkt til å flytte ut, for dette fungerer ikke for deg. Anonymous poster hash: eea18...00d 1
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Gå inn på den andre tråden å skriv noe f.eks "."Anonymous poster hash: f69c9...b11 Eller spør moderatorene om de kan slå sammen disse to trådene.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #12 Skrevet 16. juni 2013 Leiligheten er det jeg som eier, han har ikke fast jobb, så blir han som må flytte. Jeg gjør mye annet. Men ikke med han.. Å det er der jeg mener problemet er. Han prioriterer ikke tid med meg lenger. Vi var mye mere sammen før når vi bodde fra hverandre enn nå som vi bor sammen. Det er koslig å gjøre kjæreste ting. Ikke bare se hverandre før jeg drar på jobb å før vi legger oss. Sånt tror jeg er døden for forholdetAnonymous poster hash: 9b459...945
Gjest LonelyAngel Skrevet 16. juni 2013 #13 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Det høres absolutt rett ut det du selv sier, han har nok mistet følelser. Det du må gjøre er å ta dette opp med han, helt fortest mulig. Du skal ikke sitte inne å ha det vondt inni deg, dette må dere ordne opp i. Ta å ring han å be han komme hjem, si at det er viktig at du trenger å prate med han. Og du spør også hvorfor han ikke har sagt det. Vel, vi vet jo hvordan menn har en tendens til å være. De liker ikke å prate om følelser, og lar det heller tute å gå til kanskje du må ta det opp. Endret 16. juni 2013 av LonelyAngel
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #14 Skrevet 16. juni 2013 Tror du bør gi det mer tid enn en uke. Noen ganger har man mye planer med venner, andre ganger er det mer tid til å være hjemme og kose seg. Jeg hadde blitt irritert om en kjæreste begynte å stresse sånn her med en gang vi flyttet sammen. Da hadde jeg sikkert kunnet komme til å angre på hele greien....
Gjest anonym Skrevet 16. juni 2013 #15 Skrevet 16. juni 2013 Takk for mange svar. Skal apsolutt tenke på det dere alle har sagt her. Han har nå kommet, å virket blid å fornøyd så jeg lot det ligge. Gir han litt mere tid å ser om det kun er en overgang for han å plutselig skulle flytte hjemmefra osv. gir han en uke til, denne uken her har jeg ferie, å hvis han ikke viser interesse i å finne på noe denne uken, vet jeg ikke.. da tror jeg at jeg kan få det bedre alene Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå