AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Merker jeg blir mindre og mindre interessert i maten i seg selv etterhvert som jeg får mer å gjøre på om dagen, så da må jeg prioritere. Har ingen ønsker om å gå opp eller ned i vekt. Er mye aktiv (turer i fjell og mark, svømming i elva, sykle, klatre, you name it) og kjører noen lette styrkeøvelser med kroppsvekt hjemme noen ganger i uka. Er egentlig bare intr. i å høre om dette faktisk er bærekraftig over tid, er nokså avhengig av at kroppen fungerer. Soya (et glass melk om dagen og soya mince en gang i blant), brokkoli, blomkål, selleri, og gulrøtter er vel det jeg spiser. Kan liksom ikke så mange grønnsaker utover det (og salat, men det liker jeg ikke). Ellers spiser jeg også egg, minst ett om dagen men det går gjerne flere. Hiver litt cottage cheese i eggerøren. Spiser når jeg er sulten og til jeg er mett. Har ingen faste mengder, tar det litt på følelsen. Og så drikker jeg shitloads med vann. Går jeg glipp av noen næringsstoffer som kan være kjekt å ha eller noe? Ett eller annet livsviktig jeg burde ha med? Anonymous poster hash: ebc65...0db
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Bønner og linser blir det også en del av! TS. Anonymous poster hash: ebc65...0db
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hvor er fettet? (Eventuelt karbohydratene?) For meg ser dette ekstremt ensidig ut, jeg ville variert langt mer med bær, kjøtt, fisk, nøtter, avokado, osv. Anonymous poster hash: 628d9...74a 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 du kommer til å spy innen 3 dager. Anonymous poster hash: e33e4...d07
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Jeg tror du har problemer... Dette høres veldig, veldig unormalt og sykt ut. Altfor lite mat! Anonymous poster hash: 46fa6...408
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Går det an å komme med så mye tåpelige spørsmål... hvor er alle proteinene, hvor er fettet ?? hiv på med litt kjøtt eller fisk da mann! du blir hva du spiser vettu.. og en grønnsak vil du vel ikke bli? Anonymous poster hash: e0ff1...3d3 2
Redbull Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Em, misforstår jeg, eller spiser du ETT egg til dagen og grønnsaker?
Kira-delta Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Du bør få i deg mer mat.. Prøv hvertfall å få i deg nøtter og avokado, og etterhvert fisk og kylling... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå