Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har nylig blitt medlem av instagram, og i går så kikka jeg på de få bildene han har lagt ut. Så at ei han har holdt på med før (de hadde en greie, hadde sex, men ble aldri sammen) likte det ene bildet hans, så jeg klikka meg videre inn på henne. Da så jeg at kjæresten min hadde likt det siste bildet hun hadde lagt ut.

Er klar over at dette egentlig ikke er noe big deal, men synes rett og slett det ikke er noe kult. Greit nok at de følger hverandre, men må han virkelig begynne å like bildene hennes?

Vet dette er en dum ting å bli sjalu for, men jeg kan ikke noe for det.. Synes det hadde vært mye bedre hvis det var eksens hans, og ikke ei dame han dreiv på med, men som det ikke ble noe mer med.

Har ikke planer om å ta opp dette som en greie, da jeg skjønner det ikke er noe å lage en "big deal" av, men jeg skulle gjerne likt å nevne det for han, bare for å høre hva han sier.

Noen som har noen meninger?

Anonymous poster hash: 22a0f...fc4
Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Det er vel ganske vanlig med "dersom du liker mitt bilde, så skal jeg like ditt bilde". Jeg syns du er rar, i den forstand at det er greit at de følger hverandre (og dermed får servert hvert eneste bilde motparten legger ut), men at det er en mindre krise at de liker bildene til hverandre. Det er liksom det som er poenget med instagram. Men, siden det tydeligvis plager deg, så tar du det opp med han og får saken ut av verden.

Skrevet

Jeg hadde klikka om en kjæreste ble sjalu fordi jeg likte et bilde av en ekspulevenn.

Skrevet

Ah, sosiale medier og de ukjente fellene for sjalusi det kan skape. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men hadde nok stusset litt. Hadde sikkert fulgt litt ekstra med, og heller spurt han om hvordan forholdet deres er i dag om jeg skulle blitt sjalu. Forøvrig tror jeg ikke du trenger å legge så mye i det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske vanlig med "dersom du liker mitt bilde, så skal jeg like ditt bilde". Jeg syns du er rar, i den forstand at det er greit at de følger hverandre (og dermed får servert hvert eneste bilde motparten legger ut), men at det er en mindre krise at de liker bildene til hverandre. Det er liksom det som er poenget med instagram. Men, siden det tydeligvis plager deg, så tar du det opp med han og får saken ut av verden.

Jeg liker ikke bildene til folk bare fordi de liker mine. Ja, jeg er nok litt rar, men jeg skjønner liksom ikke hvorfor han skal like bildene hennes. Og fordi jeg synes det er en liten sak, så har jeg ikke så lyst til å ta det opp.

Ah, sosiale medier og de ukjente fellene for sjalusi det kan skape. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert, men hadde nok stusset litt. Hadde sikkert fulgt litt ekstra med, og heller spurt han om hvordan forholdet deres er i dag om jeg skulle blitt sjalu. Forøvrig tror jeg ikke du trenger å legge så mye i det.

Ja, det kan du si. Sosiale medier er irriterende til tider. Jeg tror ikke de har noe forhold overhodet i dag. Så vidt jeg vet snakker de ikke sammen. Jeg er ikke redd for at han skal gjøre noe mot meg, men jeg skjønner ikke hvorfor de skal drive å like hverandres bilder heller. Jeg liker ikke bildene til folk jeg har ligget med tidligere. Ikke følger jeg de på instagram heller.

Anonymous poster hash: 2f702...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...