AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har alltid i dette forholdet vært den som gir mest til partneren min, jeg gjør mer for han enn han gjør for meg. Hvis han skal noe jeg syns er kjedelig så blir jeg alikevell med for jeg vet han setter pris på det, han gjør ikke slik for meg, gjerne en sjelden gang. Jeg løper fort i butikken om han har lyst på noe derfra, da går jeg ofte for han. Er han syk passer jeg på han med omhu. Jeg er den som alltid lager middag, jeg spør han aldri om han gidder lage den, jeg gjør det alltid. Jeg kan godt massere han på ryggen, men han hater å massere andre så jeg kan aldri forvente at han gjør det på meg. Jeg ofrer veldig mye for min mann, jeg gjør ting for han som jeg vet han blir glad for, men han er veldig lat på den kanten selv, ikke mye han "gidder" gjøre som han vet jeg blir glad for om det koster han mer energi en han gidder bruke. Gjør du mye for din partner? mer en partneren din gjør for deg? Anonymous poster hash: 71078...b71
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Has no partner. Jeg er meg selv min værste fiende, men i dag er vi venner. Og vi gjør ofte mye for hverandre. Det bør jo være en viss fordeling som tilsier at det blir gjort "mest mulig" i forhold til å møtes på et plan hvor det blir gjort tilsynelatende "like mye". Ellers ser jeg for meg at det kan bli ganske tungt og kjedelig på sikt. Anonymous poster hash: 1c433...ce1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Men det er og begrenset over hva en får gjort også noen ganger. Det er også noen ganger andre ting en må gjøre. Slik som i dag er jeg dessverre nødt å dra ut. Jeg har ting å gjøre og folk å møte, som ikke kan utsettes til det uendelige. En blir ikke nedprioritert og det er ikke pga mangel på interesse. Det finnes veldig mye som må ivaretas med jevne mellomrom om en ønsker seg noen muligheter videre i livet. Det er ikke alt som faller i fanget på en, ei er det så så lukrativt å sitte inne hver dag og håpe det gjør situasjonen sin bedre heller. Intet stikk, men jeg får ikke gjort noe som helst med min når jeg sitter her nå. Ha en nydelig aften videre. Også snakkes vi forhåpentligvis igjen. Så inntil da - live long and prosper. Anonymous poster hash: 1c433...ce1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Men det er og begrenset over hva en får gjort også noen ganger. Det er også noen ganger andre ting en må gjøre. Slik som i dag er jeg dessverre nødt å dra ut. Jeg har ting å gjøre og folk å møte, som ikke kan utsettes til det uendelige. En blir ikke nedprioritert og det er ikke pga mangel på interesse. Det finnes veldig mye som må ivaretas med jevne mellomrom om en ønsker seg noen muligheter videre i livet. Det er ikke alt som faller i fanget på en, ei er det så så lukrativt å sitte inne hver dag og håpe det gjør situasjonen sin bedre heller. Intet stikk, men jeg får ikke gjort noe som helst med min når jeg sitter her nå. Ha en nydelig aften videre. Også snakkes vi forhåpentligvis igjen. Så inntil da - live long and prosper. Anonymous poster hash: 1c433...ce1 ? Jeg mener generelt sett her, eks. kjæresten din spør om du gidder hente ett glass vann, og du gjør det, men når du ber kjæresten om å hente ett glass vann til deg, så må du gjøre det selv. Eller du tar all klesvask, du lager alltid maten, du vasker alltid, du går alltid i butikken for din kjære, du blir med din kjære på ting han gjør som selskap eller støtte, du går rett og slett gjennom ild og vann for din kjære, mens kjæresten din helst gjør minst mulig for deg.. TS Anonymous poster hash: 71078...b71
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Men gjør du ting for å glede partneren din eller for å få ting i gjengjeld? Det er mulig at du skjemmer ham bort. La han gjøre ting selv og "krev" litt ekstra fra ham. Anonymous poster hash: 15a58...2ba
Anglofil Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Nei, ikke nå lenger. Før kunne jeg føle det, men det er også slikt som man må føle seg litt fram på. Nå har vi en god balanse, synes jeg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Skjønner hva du mener ts... Er en mann på 28 og sammen med en kvinne på samme alder. Jeg tar alltid initiativet til å finne på ting på fritiden, invitere venner til middag (lager den også), ikke hun. Gjør mest husarbeid. Alltid den som går i butikken. Vedlikeholder en veltrent kropp, syntes man skal ta seg bra ut for partneren sin, hun gjør ikke det samme ovenfor meg. Anonymous poster hash: f9791...2d5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Men gjør du ting for å glede partneren din eller for å få ting i gjengjeld? Det er mulig at du skjemmer ham bort. La han gjøre ting selv og "krev" litt ekstra fra ham. Anonymous poster hash: 15a58...2ba Gjør det litt for begge deler sin skyld. Jeg kan godt be han lage middag en dag uten å virke kjerring for jeg gjør det hver eneste dag, samme med oppvasken. Men jeg ber han sjeldent lage mat for han "offer" seg litt da. Jeg har spurt han om han vil være med meg på enkelte ting, siden jeg gjør mye for han, men han mener at hvis han ikke vil så trenger han ikke. Jeg prøver å fortelle at det har med å gjøre ting for hverandre, å kunne glede hverandre. Alt handler ikke bare om hva han vil eller ikke.. Anonymous poster hash: 71078...b71
Gjest C4r1n3 Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Nope, han gjør mer for meg enn det jeg gjør for han - men det er også litt fordi jeg er syk og ikke orker så mye. Men, jeg gjør hva jeg kan for han når jeg klarer og er i form, setter stor pris på hva jeg er heldig nok til å ha i livet mitt. 1
Gjest bustyvel Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Han skjemmer meg bort, og jeg elsker det Men jeg prøver å gjøre ting for han også, men han er nok "naturlig" flink til det, mens jeg må ta meg på tak.
Gjest Heartbeat Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Han skjemmer bort meg på sin måte og jeg skjemmer bort han på min måte
following_angels Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Ikke egentlig, vi har funnet en god balanse. Vi gjør sjeldent det samme for hverandre, for vi har forskjellige ting som vi liker å gjøre, men det går opp i opp. Han liker godt å massere meg og jeg elsker å bli massert så da gjør han ofte det for meg, mens jeg syns det er ganske kjedelig å massere han. Da gjør jeg heller andre ting for han, for å vise at jeg bryr meg. Jeg mener det blir dumt om man bare gjør ting for å få noe tilbake, men for oss så faller det seg helt naturlig at vi gjør ting for hverandre, trenger sjeldent å spørre egentlig
hjärterdam Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Jeg føler vi har en god balanse i vårt forhold. Vi er gode på ulike ting, og er begge opptatt av å glede den andre med småting.
SøteMy Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Før vi flyttet sammen så skjemte han meg litt bort, men nå etter han flyttet inn og vi har bodd sammen i 6 mnd så har han vist de sanne sidene av seg selv. Han mener og påstår at husarbeid er kvinnearbeid. Ingen mann skal trenge å ta oppvasken om man ikke har oppvaskmaskin eller støvsuge sølet sitt. Han er ung ufør, er helt greit for meg at han er det, men ikke når det går så langt at JEG må jobbe fulltid, husvask, barn og alt som har med hus, familie og hjem. Og at han skal bare sitte i sofaen og forlange alt og setter selvfølgelig sine interesser før alt annet utenom bestekompisen foran oss andre i familien. Dum som jeg er så elsker jeg han av hele mitt hjerte og klarer ikke å gå i fra han før jeg har noe sted å gå. Men må si at jeg forguder mannen, og de stundene vi har sammen er nesten verdt å ta all husvask og det som følger med Var det ikke sånn at man skal dele litt på ting og at når man er kjærester og samboere så skal man tilbringe tid sammen og sette hverandre av og til foran interesser? Jeg er bare et dumt nek som gikk på en smell Do this bitch
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Helt til han dumper deg for e ung, stram ei Anonymous poster hash: cb58f...a24
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Nei, han gjør mer for meg, så jeg har vondt i hjertet. Han gir meg massasje, henter drikke til meg uten at jeg spør, henter pute og pledd og brer det over meg, stryker klærne mine... Anonymous poster hash: e223b...21a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Jeg gjør mer for han. Jeg er jente. Anonymous poster hash: 1cdef...fbd
SøteMy Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Helt til han dumper deg for e ung, stram ei Anonymous poster hash: cb58f...a24 Hvis den var til meg, så tviler jeg på at han finne seg ei yngre, 14 år mellom oss og jeg er 22. Han liker oss yngre en seg og er stolt over å være med ei som er 10-14 år yngre en seg
samanthaa Skrevet 18. juni 2013 #19 Skrevet 18. juni 2013 Jeg og kjæresten gjør vel litt for hverandre, uavhengig om vi tenker "gjør han mer enn meg?". Noe gjør han mer enn meg og er flinkere til å vise, og motsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå