Gå til innhold

Stuck, uten drømmer eller motivasjon....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan fort virke litt sytete, men trenger å skrive det av meg. Det er mitt ansvar å bli/være lykkelig, men jeg får det ikke til. I skrivende stund er jeg bare helt apatisk, helt betydningsløs, motivasjonsløs. I forholdet mitt har vi ingen likevekt. Han er verdensmesteren som vet og kan alt, trives i jobben, bidrar mest hjemme og har det generelt greit, og jeg vet ikke hva jeg vil med livet mitt engang. Jeg vet ikke hva som gjør meg glad, hva som kan gjøre meg glad, gi meg noe som helst mening. Hvordan i helvete finner man ut av sånt?! Jeg er nok litt deprimert, tidvis. Venner og familie bor langt unna. Mangler liksom energien til å prøve å finne ut av ting. Og hjemme føler jeg meg bare dummere og dummere for hver dag fordi jeg føler jeg ikke kan bidra med noe som helst. Tjener 1/3 av hva han gjør, kan lite om matlaging, husstell og sånt. Og nå er sexlysten borte også. HAha.... Herlig liv. Samtidig elsker jeg livet, naturen, musikk, slike ting...Har ikke lyst til å dø, har bare lyst til å finne ut av ting.

Anonymous poster hash: 5b150...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...