Gå til innhold

Når passer det å slette noen du har ligget med?

Anbefalte innlegg

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Spørsmålet er bare rent hypotetisk, men la oss si at man ikke vil noe mer med noen man har holdt på med en stund og man har kjent litt lenger utover datingperioden og nylig har hatt sex med, fordi du har fått øyne til noen andre - når, eller rettere sagt, etter hvor mange dager etter at man har ligget sammen vil det da være passende å slette vedkommende fra FB?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når som helst. Før som senere. En uke, uten noen kontakt, er sikkert kurant og helt ok.

Anonymous poster hash: da4f6...1db
Gjest Gjest
Skrevet

Kommer litt an på hvordan du bruker Facebook og hvordan ting ble avsluttet, men jeg ville sagt et par måneder. Men så ser jeg ikke helt poenget med å slette folk fra slike steder med mindre det er vondt blod.

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Når som helst. Før som senere. En uke, uten noen kontakt, er sikkert kurant og helt ok.

Så det er bare å slette med engang man er hjemme til seg selv igjen uten konsekvenser når den ene parten antageligvis regner med de fortsatt er i en datingperiode? Man starter ikke et helvete da altså?

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Kommer litt an på hvordan du bruker Facebook og hvordan ting ble avsluttet, men jeg ville sagt et par måneder. Men så ser jeg ikke helt poenget med å slette folk fra slike steder med mindre det er vondt blod.

hahaha et par måneder???

AnonymBruker
Skrevet

Så det er bare å slette med engang man er hjemme til seg selv igjen uten konsekvenser når den ene parten antageligvis regner med de fortsatt er i en datingperiode? Man starter ikke et helvete da altså?

Et helvete blir det jo uansett. Kan rive av plasteret fort og gale eller sakte og forsiktig. Resultatet blir det samme.

Du nevner svært lite om det finnes muligheter eller ønsker om å prate med vedkommende og informere vedkommende om hvordan ståa står til hos deg selv. Du sier kun at du lurer på når det ville vært passende å bare slette vedkommende fra facebook. Og svaret på det, er som nevnt, når som helst egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Spørsmålet er bare rent hypotetisk, men la oss si at man ikke vil noe mer med noen man har holdt på med en stund og man har kjent litt lenger utover datingperioden og nylig har hatt sex med, fordi du har fått øyne til noen andre - når, eller rettere sagt, etter hvor mange dager etter at man har ligget sammen vil det da være passende å slette vedkommende fra FB?

Så fort man sier i fra til personen det gjelder at det ikke er noe mer mellom dere- da er det bare å slette vedkommende, tenker jeg

Gjest Gjest
Skrevet

hahaha et par måneder???

Ja? Riktignok har jeg aldri slettet tidligere sexpartnere fra FB, men jeg kan se for meg at etter et par måneder kunne det vært noe jeg hadde vurdert om jeg hadde kommet på det. Men ha nå i det minste skamvett nok til å si i fra at det er "slutt" på annet vis enn bare slette vedkommende.

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Så fort man sier i fra til personen det gjelder at det ikke er noe mer mellom dere- da er det bare å slette vedkommende, tenker jeg

Er ikke det å slette henne klar beskjed da?

Skrevet

Hehe, skikkelig feig måte, ihvertfall... Hadde nok ikke satt pris på den!

Skrevet

Kommer helt an på. Men hvis det er en person man har kjent til og med FØR man begynte å date, så hadde jeg sikkert beholdt vedkommende. Men om det bare var en flørt uten noen felles venner osv., så hadde jeg sikkert dasset han med en gang. Samtidig kan jeg beholde fyr jeg bare har tatt en kaffe med en gang liksom (eller truffet på byen eller noe), dersom jeg synes han er OK, og jeg tenker at jeg liker han som person selv om det aldri kommer til å bli noe mer. Som regel sletter jeg bare folk jeg ikke liker. Og da driter jeg i hva de tenker om det (så antall dager osv. blir irrelevant).

Gjest Miranda2011
Skrevet

Ser ingen grunn til å slette unntatt hvis det er uvennskap

Gjest C4r1n3
Skrevet

Etter at man har vært anstendig nok til å forklare personen man nylig hadde sex med at man har truffet noen andre og dessverre har mistet interessen, da kan man slette uten problemer. Med mindre man blir slettet først da selvfølgelig, men da er problemet løst uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...