Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har tatt med en kamerat Hjem. Uten engang å spørre har De okkupert stuen og tv-en mens de spiller Xbox spill på full guffe. Ber om at lyden skal dempes, men den går like fort opp igjen. Så nå sitter jeg i sengen på soverommet og hører det forbanna bråket og merker jeg blir gal!!!

Anonymous poster hash: 6cac4...5a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be om å få være med, og skyt dem sønder og sammen i spillet.

Da skal du se de tusler slukøret ut igjen.

Anonymous poster hash: f2dcf...f46
Skrevet

Jeg hadde satt meg sammen med dem og blitt med, jeg. :jepp:

Skrevet

Ta en prat med han om det, når kompisen er dratt, hvis det plager deg. Så lenge dette ikke skjer altfor ofte, kan en vel finne på noe annet de få gangene samboer har besøk av en kompis.

I vårt hus er det pc-spill som gjelder. Endelig har vi flyttet så han har fått eget datarom som han og kompisene kan sitte på, og jeg kan kose meg i stua :-) Men skjønner problemet, tidligere hadde han pcen i stua, rett ved sofaen vår... pleide å gå meg en tur, dra på besøk til ei vennine eller noe.. :-)

Gjest Anastasia
Skrevet

Har dere bare en tv..? Det hadde aldri jeg klart hvertfall. Kanskje løsningen er et eget spillerom, eller tv på soverommet? Fatter ikke hva det er med menn og spill, det er så kjedelig syns jeg. Eneste som er gøy er sånn sing star og dance star eller hva de heter for noe.

AnonymBruker
Skrevet

Det burde jo ikke være nødvendig å sitte seg ned å joine dem, om det er lydnivået du ønsker å få gjort noe med. Om det er fordi du føler deg utenfor, så synes jeg jo du burde sittte deg ned sammen med dem og bli med.

Men om det bare er plagsomt, så burde det jo gå an å informere om hvor mye dette sjikanerer egentlig. Når man bor sammen under samme tak er det ikke urimelig å ta hensyn til hverandre, samt okkupering av stuen er jo ikke noen hyggelig fremgangsmåte for et velstående felleskap.

Og joda, vi menn liker å spille i blant. Veldig individuelt hvilke spill, men stimulansen går igjen i de fleste. Og det er derfor man spiller. Det stimulerer og utfordrer på måter annet ikke kan sammenlignes med.

Singstar og dancestar er jo noen ganger kjekt det og, om anledningen tilsier at det hadde passet bra. Men det er sjeldent det er å foretrekke om en kommer hjem en sliten tirsdag og har bare lyst å drukne i en annen virkelighet med litt hjernedød stimulans, så er det gjerne ikke singstar eller dancestar som frister mest.

Anonymous poster hash: 26e6d...61f
Gjest abcdefgh
Skrevet

Ha på deg øreplugger med musikk / sov i ro / hørselsvern. Problem solved! La gutta kose seg.

Skrevet

Samboeren min er ekstremt på spilling, hvor han prater med kompiser samtidig via spillet. Jeg synes det er greit, men noen ganger kan det bli litt for mye. Sier jeg da ifra, kan han bli litt furten. Det er vel deres måte å ha alenetid på? Hadde han tatt med seg kompiser hjem for å spille, ville jeg sett an spillet og kanskje hevet meg med :D

AnonymBruker
Skrevet

La de nå få kose seg... Med mindre dette er en daglig ting da :P Spilling er greit, bråk er ikke så greit... Min spiller hele tiden, men jeg er ikke noe bedre. Veldig glad for å slippe den problematikken der... :)

Anonymous poster hash: 3645a...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...