AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hei, er ei jente på 16 som er veldig redd for at jeg kanskje kan være gravid. For en måned sida var jeg på en fest og hadde sex. Jeg var ganske full, men jeg er ganske sikker på at han ikke fikk utløsning. Men jeg er jo helt ikke sikker! Dette skjedde 1-3 dager etter at jeg var ferdig med mensen. Jeg skulle egentlig fått mensen på fredag eller igår, men har fortsatt ikke fått noe! dette gjør at jeg bare blir mer og mer redd for at jeg faktisk er gravid! Jeg har null peiling på hva jeg skal gjøre, for jeg kan jo ikke få en unge nå om det er tilfelle og når det gjelder abort så vet jeg ikke hvordan jeg kan få sagt det til mamma. Og er det å ta abort en stor påkjenning? VÆR SÅ SNILL OG HJELP EN DESPERAT OG ENGSTELIG JENTE PÅ 16!!(og helst berolig meg, hehe) Anonymous poster hash: a3b5e...e35
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Det er veldig liten sjanse for at du skal ha blitt gravid, men det er selvfølgelig vanskelig å vite. Kjøp deg en graviditetstest så fort som mulig, slik at du vet helt sikkert. Er den negativ og du fortsatt ikke får mensen innen neste helg, så test en gang til. Hvis det skulle vise seg at du er gravid, vil jeg sterkt anbefale deg å fortelle det til moren din. Ja, det er flaut og ekkelt å skulle snakke med moren sin om slikt, men jeg tror hun vil sette pris på å få vite hva du går gjennom. Hvis du skulle velge å ta en abort, er det også fint at noen vet om det. Det trenger ikke være veldig traumatisk og belastende å ta en abort, mange jenter føler seg lettet etter at det er over. Og for all fremtid: bruk prevensjon hvis du ikke vil bli gravid. Ikke drikk deg så full at du mister hemninger og har sex uten kondom. Det er ingenting galt i å ha sex, men ha respekt for kroppen din og deg selv. Ta vare på deg selv! Anonymous poster hash: 26c09...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå