Sissa Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jenta vår begynner i barnehage iløpet av høsten, og jeg lurer på noe ang. barnehagevogn. Bruker dere den vognen dere bruker til vanlig, eller kjøpte dere ny? Vi har nå en Emmaljunga White leatherette, og tenker det blir utrolig upraktisk å bruke den i barnehagen? Takk for svar
fruBeist Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Hos oss har vi ymse i vogner, noen er nye, andre faller nesten fra hverandre. Om du bruker vogna på fritida, så er det kanskje upraktisk å ha denne som sovevogn i barnehagen med mindre du bruker den til og fra hver dag. Sovevognene i barnehagen trenger ikke være fancy overhode, det viktigste er at barnet ligger komfortabelt, og at bremse og kalesjen funker greit. Vi triller rundt på vogna kun unntaksvis Du kan kanskje finne en billig og brukt vogn på finn.no. Husk myggnett, regntrekk, fornuftig pose og kanskje et helseteppe. Og for all del, skriv navn på ALT!
Gjest pysepusen Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Vi kjøpte en gammel sportsvogn til en femhundrelapp. Det viktigste er at det er god plass i den til å sove Det er mange som legger ut billige sportsvogner på finn eller sånne kjøp/salg-grupper på FB.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Er ikke Simo kjent for å være god plass i? Anonymous poster hash: f45ea...99f
Merlion Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Her hadde vi flere vogner, så trengte ikke kjøpe egen sovevogn. Hadde bl a en Simo og den ble da sovevognen til bhg. God plass, lun og stødig. Hadde vi ikke hatt Simo fra før, hadde jeg nok kjøpt en brukt.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 hva slags simo-vogn var det? kombivogn? sportstrille? Anonymous poster hash: f45ea...99f
Merlion Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 hva slags simo-vogn var det? kombivogn? sportstrille? Anonymous poster hash: f45ea...99f Simo Duo, og da som sportsvogn.
Adrianne Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Vi kjøpte også en eldre sportsvogn som kunne stå i bhg hele tiden. Tror vi betalt rundt 600 for den.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Anbefaler ei gammel Simo, Emmaljunga el. for å ha i bhg! De farer ikke alltid så pent med dem, barna kan herje med dem og de blir ofte stuet litt "hardt" bort, så vil du beholde den fine, dyre vogna di, så kjøp ei billig, gammel vogn fra Finn.no el. Anonymous poster hash: 33f35...bf0 1
MonThe Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Vi bruker den samme vogna som vi bruker hjemme. Har en emmaljunga city cross, og den fungerer supert som sovevogn både hjemme og i bhg. Synes det er litt tungvint å ta den med fram og tilbake hver uke, men følte det var litt bortkasta å bruke penger på enda ei vogn når vogna ikke brukes her hjemme på dagtid Forøvrig har vognene blitt oppbevart inne og "normalt brukt" i de tre bhgene jeg har vært borti, så hadde ikke bekymret meg for at de får hard medfart. Men du kan evt høre med bhgen om de oppbevarer vognene innendørs? Skjønner ikke helt hvorfor du tenker at vogna deres skal være "utrolig upraktisk å bruke i bhgen"? hvis du ser bort ifra frakting fram/tilbake da. I den bhgen jeg jobber må forresten alle ta med vogna hjem hver fredag pga vasking av gangen. Endret 17. juni 2013 av MonThe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå