AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hmm, har facebook kommet med en ny funksjon? Jeg har slitt med at jeg ofte er grønn på facebook mye da jeg hadde facebook messenger appen, så nå er den avinnstallert og jeg bruker kun facebookappen. Men uansett, før så var det slik at når man sjekket facebook fra mobilen og lukket appen så kommer det opp antall minutter siden man var på. Det virker som om det er kommet selv på datamaskinen..? Sjekket dette med en kamerat istad. Selv om jeg har skrudd av chatten på maskinen så vises det "1 min" ved siden av navnet mitt fordi jeg måtte inn på facebook og sjekke noe kjapt. Er dette noe nytt de har lagt til for pc'er? Anonymous poster hash: ec3f1...f8b
Gjest Seajewel Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Betyr det ikke at det er så lenge personen har vært pålogga, mens den fortsatt er pålogga?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Betyr det ikke at det er så lenge personen har vært pålogga, mens den fortsatt er pålogga? Er det? Jeg har alltid trodd at det er så lenge siden personen var pålogga. Men du har kanskje rett? Anonymous poster hash: f58b0...b58
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Er det? Jeg har alltid trodd at det er så lenge siden personen var pålogga. Men du har kanskje rett? Anonymous poster hash: f58b0...b58 Er også det jeg har trodd! Ts. Anonymous poster hash: ec3f1...f8b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Neeei, er ganske sikker på at det er antall min siden man sist var pålogga på mobilen. Feks så jeg at det stod et døgn på kjæresten min, han hadde definitivt ikke vært pålogget i et døgn, for vi var på fest sammen og sov sammen, så tror det var så lenge siden han sist var inne på FB via mobilen. Og antakeligvis derfor folk begynner å snakke til meg mens jeg egentlig ikke er på, vet ikke hvordan de teller, men om noen ser jeg var inne for 5 min siden så regner de kanskje med jeg fortsatt er tilgjengelig. Anonymous poster hash: 4228b...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 hmm, for jeg bruker ikke mobilen når jeg er hjemme. Bare på dataen. Og hos min samboer så stod det 1 min. siden når jeg hadde vært inne på facebook med laptopen :/ TS. Anonymous poster hash: ec3f1...f8b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Tror ofte det der er feil, for det har av og til stått 1 min på meg fra en veninne sin face, og da har ikke jeg en gang vært pålogga. Anonymous poster hash: 6eb1e...30f 1
Gjest Superwoman! Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Hvis det står f.eks 1min i chatten på dataen pleier den å være riktig, men når det f.eks står 1min på mobilen pleier den å være feil.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Jeg tror også det er noen feil der. Ser kjæresten har stått med 1 minutt den siste halvtimen nå, og han har ikke vært pålogga. Dessuten virker det som at om man har messenger på mobilen, og er tilkoblet nett/wifi, så aktiviserer messenger når man bruker telefonen til andre ting - enten man ringer noen, surfer osv. Mens når man bruker facebook - ikke messenger - via pc-en, kommer det ikke opp noe tid. Foreløpig i hvert fall. Egentlig en ganske dustete funksjon. Anonymous poster hash: 233b3...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå