AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg lurte på om noen har lest eller har interesse av å lese bøker som omhandler andre menneskers livshistorie? Tenker ikke berømte mennesker, men vanlige mennesker som bare har en historie å dele. F,eks: http://multimedia.bt.no/janne/ Jeg har skrevet bok om mitt eget liv som egen-terapi, og den er i samme retning som historien over her. Sitter å veier for og i mot om jeg skal ta den til et forlag(og publisere under et pseudonym). Anonymous poster hash: c3734...6f1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg er i gang med å skrive en slags slik bok selv. Ikke om hele livet mitt, for det tror jeg ikke vil være så interessant for noen, men om en ganske spesiell og rystende episode, og mine tanker under og etter dette. Er fortsatt i tvil om jeg tør å prøve å få den utgitt... Selv er jeg delvis interessert i bøker fra virkeligheten. Noen emner som berører meg eller som jeg ønsker å lære mer om, og andre som jeg går rett forbi. Det er alltid noen som er kjempeinteressert i skildringer fra virkeligheten, og alltid noen som ikke er interessert i å lese dette i det hele tatt. Jeg tror at det er minst to ting som skal til for at andre(enten det dreier seg om forlag eller lesere) skal bli interessert i en slik bok: at historien er sterk(og gjerne en historie eller vinkling som ikke har vært oppe svært mange ganger allerede), og at språket er godt, personlig og sammenhengende. Lykke til! Anonymous poster hash: 55aa9...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå