Tropic Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Er på jakt etter en solkrem som trekker raskt inn i huden og ikke gjør huden klissete. Skal ikke på stranden, men det er veldig varmt der jeg skal så trenger skikkelig solkrem, men er forferdelig å gå med klissete hud under klær. Hva er den beste solkremen?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Liker cosmica sin, syns ikke den er klissete eller for tykk. Men har opplevd at den vannfaste cosmica solkremen for barn etterlater hvite flekker på mørke klær, så den er det kanskje greit å holde seg unna... Anonymous poster hash: f48bd...a44
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Synes sololje funker fint. Anonymous poster hash: dddb1...7af
Gjest Vena Cava Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Vichy har solkrem som er tynn og drøy i bruk. Klisser heller ikke!
terri Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Har akkurat kjøpt to solkremer fra cosmica! de er veldig gode! Den til ansiktet, er en lett krem, og den til kroppen er en blank gjennomsiktig spray. De er kjempegode begge to!
Gjest Raptuza Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Oriflames, som eg sjølv nyttar, er ikkje tjukk i konstistensen og blir ikkje kvit i ansiktet . Heller ingen parfymelukt.
Høhø Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Bruker Riemann P20. Den har konsistensen som en tykk olje, men med en gang den er kommet på huden så trekker den inn, og er hverken oljete eller klissete. Veldig drøy i bruk. Kjøpte den på Tax Free, men kan vel også fås på BliVakker. 2
super-s Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Synes sololje funker fint. Anonymous poster hash: dddb1...7af Gir ikke det motsatt virkning? 1
MilleVanille Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Gir ikke det motsatt virkning? Jo, kan ikke skjønne noe annet. Kanskje det går hvis man har ekstreeemt tørr hud, men jeg blir i hvert fall kjempeklissete av solOLJE..
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har en spesielt for ansiktet fra Biotherm.
super-s Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Jo, kan ikke skjønne noe annet. Kanskje det går hvis man har ekstreeemt tørr hud, men jeg blir i hvert fall kjempeklissete av solOLJE.. Jeg tenker mer i forhold til beskyttelse. Trodde ikke det var solfaktor i sololjen. Jeg ble i hvert fall skikkelig solbrent da jeg brukte sololje istedenfor solkrem en gang!
MilleVanille Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Jeg tenker mer i forhold til beskyttelse. Trodde ikke det var solfaktor i sololjen. Jeg ble i hvert fall skikkelig solbrent da jeg brukte sololje istedenfor solkrem en gang! Åja! Vel, det finnes sololje både med og uten solfaktor(faktisk ganske høy også), men tror det er lettere å bli brent med olje på kroppen?
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 Biotherm til ansiktet og Piz Buin til kroppen her. Fornøyd:)
super-s Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Åja! Vel, det finnes sololje både med og uten solfaktor(faktisk ganske høy også), men tror det er lettere å bli brent med olje på kroppen? Åja, da lærte jeg noe nytt i dag også! Jeg ser for meg jeg også at man fortere blir solbrent med olje på kroppen, men det kommer kanskje an på hvilken faktor man har? Ikke vet jeg!
MilleVanille Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Åja, da lærte jeg noe nytt i dag også! Jeg ser for meg jeg også at man fortere blir solbrent med olje på kroppen, men det kommer kanskje an på hvilken faktor man har? Ikke vet jeg! Ja, faktoren har mye å si! Hvis jeg ikke bruker solfaktor, ber jeg om å bli brent. Bruker jeg solfaktor blir jeg faktisk aldri brent. Solfaktoren beskytter mot UV-strålene, og dess høyere solfaktor = mer beskyttelse.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Decleor sine er veldig gode Anonymous poster hash: 5b5fc...65c
super-s Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 Ja, faktoren har mye å si! Hvis jeg ikke bruker solfaktor, ber jeg om å bli brent. Bruker jeg solfaktor blir jeg faktisk aldri brent. Solfaktoren beskytter mot UV-strålene, og dess høyere solfaktor = mer beskyttelse. Er alt for dårlig på å smøre meg jeg, så blir nesten alltid solbrent! Har heldigvis faktor i sminken min da, så jeg slipper å gå rundt som en tomat i ansiktet!
Avi Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes Cosmica sin er veldig god Ikke klissete og trekker raskt inn i huden. Til ansiktet bruker jeg La Roche sin. Jeg anbefaler begge
vimsefrøken Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Jeg elsker Piz Buin sin Allergy versjon, den er ikke klissete, lukter deilig og føles ikke som solkrem. Tålte aldri solkrem før jeg begynte med denne, da jeg fikk soleksem, men ikke med denne. Og det skal sies at jeg ikke likte den vanlige solkremen til Piz Buin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå