Gå til innhold

Få filmer på Netflix? sånn får du mange fler, gratis og enkelt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk meg en gratis måned med Netflix for rundt en uke siden og syns ikke akkurat det var mange filmer!

Men så snakket jeg med en jeg kjente som hadde fått seg den amerikanske versjonen, filmene er da selvfølgelig ikke tekstet på norsk men du har tilgang på veldig mange flere filmer uten å betale noe som helst!

Poenget er å få Netlix til å tro at du er i USA!

Dette gjør du:

1. last ned firefox

2. åpne firefox

3. søk på "mediahint" https://mediahint.com/ og last ned!

4. åpne netflix i firefox (det vil ikke virke om du prøver i chrome)

Jeg poster dette for å hjelpe alle de som ble misfornøyd med den norske versonen :)

Enjoy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice, takk :)

Tenkte bare å informere de som ikke viste det ;)

Skrevet

Det gjør også at du får sett tv-serier og filmer på Hulu.com og ABC.com

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan endre ip-adressen din også. Så kan du se amerikansk netflix på nettbrett, tv og spillkonsoll også :)

Anonymous poster hash: a7a4d...803

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ipad, prøvde å endre ip-adresse iflg flere oppskrifter jeg fant på nett. Ingenting fungerte. :-(

Anonymous poster hash: 3b92a...f75

Skrevet

Sikkert tåpelig spørsmål, men.. kan jeg da f.eks ha amerikansk netflix i firefox og den norske på chrome..?

Skrevet

Sikkert tåpelig spørsmål, men.. kan jeg da f.eks ha amerikansk netflix i firefox og den norske på chrome..?

Japp, det kan du :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ipad, prøvde å endre ip-adresse iflg flere oppskrifter jeg fant på nett. Ingenting fungerte. :-(

Anonymous poster hash: 3b92a...f75

Så rart. Jeg har amerikanske netflix på smart-tv og ipad og norske på Xbox. Funket utmerket med en gang jeg tastet inn ny ip-adresse.

Nå husker jeg dessverre ikke hvilken oppskrift jeg brukte, men fant det via Google. Prøv neste treff, om første ikke fungerer :) Husker du btw å endre begge adressene?

Skrevet

det funka ikke hos meg. søkte på netflix.com, men ble satt rett inn på den norske.

Skrevet

det funka ikke hos meg. søkte på netflix.com, men ble satt rett inn på den norske.

Selv om du har aktivert mediahint? Sjekket du utvalget også? Jeg får nemlig norske menyer, filmbeskrivelser etc, men med amerikansk utvalg. Trodde det ikke funket første gang jeg prøvde på grunn av den norske informasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er dette i forhold til den nye loven?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette i forhold til den nye loven?

Du betaler for å få dette, derfor er det lovlig.

• Liker 3
Skrevet

Du betaler for å få dette, derfor er det lovlig.

Åja, man betaler for den amerikanske versjonen også? :) Det høres jo veldig bra ut. Og det fungerer på samme måte for abc sine serier? Det er jo de som er bra :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Åja, man betaler for den amerikanske versjonen også? :) Det høres jo veldig bra ut. Og det fungerer på samme måte for abc sine serier? Det er jo de som er bra :fnise:

Om du allerede har en norsk netflixkonto du betaler for, så betaler du ikke for å få amerikansk nei. Abc.com fungerer på samme måte som netflix. Du betaler en sum i måneden (7dollar tror jeg) og du får tilgang til alt av serier og filmer de har :)

Skrevet

Mitt Netflixabbonement gikk ut for noen dager siden, men jeg kan fortseatt se filmer og TV-serier. Noen som vet hvorfor?

Skrevet

Om du allerede har en norsk netflixkonto du betaler for, så betaler du ikke for å få amerikansk nei. Abc.com fungerer på samme måte som netflix. Du betaler en sum i måneden (7dollar tror jeg) og du får tilgang til alt av serier og filmer de har :)

Ja, jeg mente mer "åja, kan man betale for den amerikanske versjonen også", var usikker på om dette var en ulovlig bakvei, men da virker det som om alt skal være i orden :)

Men abc.com måtte jeg ikke betale for? Jeg fikk streamet med en gang, bare litt reklame innimellom.

Skrevet

Mitt Netflixabbonement gikk ut for noen dager siden, men jeg kan fortseatt se filmer og TV-serier. Noen som vet hvorfor?

Du har nok blitt trukket for denne måneden også, du må si det opp selv, det slutter ikke bare av seg selv.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hei, jeg fikk meg en gratis måned med Netflix for rundt en uke siden og syns ikke akkurat det var mange filmer!

Men så snakket jeg med en jeg kjente som hadde fått seg den amerikanske versjonen, filmene er da selvfølgelig ikke tekstet på norsk men du har tilgang på veldig mange flere filmer uten å betale noe som helst!

Poenget er å få Netlix til å tro at du er i USA!

Dette gjør du:

1. last ned firefox

2. åpne firefox

3. søk på "mediahint" https://mediahint.com/ og last ned!

4. åpne netflix i firefox (det vil ikke virke om du prøver i chrome)

Jeg poster dette for å hjelpe alle de som ble misfornøyd med den norske versonen :)

Enjoy!

kuult. takk for tips. det funka

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du kan endre ip-adressen din også. Så kan du se amerikansk netflix på nettbrett, tv og spillkonsoll også :)

hvordan endrer man den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...