AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Kanskje det er noen med tenåringer her som kan hjelpe meg? Jeg fikk en anonym melding hvor det står: "XX driver en proala side på nett. tenkte du ville vite det", hvor XX da er navnet på min 14 år gamle datter. Jeg har prøvd å google proala, men blir ikke noe klok på det. Er dette slang for noe? blir jo bekymret over å få en slik melding, men vet ikke om dette er noen folk som bare vil være kjipe mot datteren min eller om det er en oppriktig bekymringsmelding. Anonymous poster hash: 6f62c...bba
Gjest Tirkes Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg tenker at det kan være skrivefeil? Pro-ana er kanskje ment å være? Det er i så fall nettside som fremmer overdreven slanking og dyrker anoreksi. Proala kjenner jeg ikke til.
Gjest Magdalene Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Jeg også tenker det er skrivefeil, og at det skulle stå proaNa
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Jenta mi er under behandling for anoreksi, så dere har sikkert rett. Har lest om pro-ana nå, og blir livredd. Men takk for svar! TS Anonymous poster hash: 6f62c...bba 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Flott at det ble oppdaget! Anonymous poster hash: b4d16...fd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå