Gå til innhold

Uklar urin, men ingen andre plager

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at urinen er uklar. Eller, den er "klar", men det er masse små, hvite partikler som svømmer rundt i den. Oppdaget det i forbindelse med en annen urinprøve jeg skulle ta. Jeg kan til og med se det så vidt i do. Jeg har ingen andre plager. Urinen ser normal ut ellers på farge, lukter normalt og jeg har ingen fysiske plager. Det har vært sånn en stund nå. Bør jeg sjekke det opp? Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 7a7c0...0ba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: 7a7c0...0ba
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har det, noen som vet?? Ikke bare dra til legen for alt heller, så greit man kan spørre KG :)

Anonymous poster hash: 45031...0a5
Gjest Gjest
Skrevet

Ofte gir det man spiser og drikker utslag i hvordan urinen ser ut. Store måltider og mye melkedrikking kan gjøre at det bygger seg opp fosfater ("små hvite krystaller") i kroppen som kommer ut igjennom urinen.

Dette er helt harmløst.

Du kan gjøre en hjemmetest for å finne ut om det er fosfater det er snakk om her, ved å ta en liten prøve av din egen urin og så dryppe noen dråper eddik oppi. Om alt løser seg opp og blir klart er det ingenting å bekymre seg over.

Som regel er det ikke noe å bekymre seg over når det kommer til urinen din, med mindre det gjør vondt noen plass i tillegg...eller hvis du oppdager blod i urinen. Da skal du ALLTID kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...