Gå til innhold

Søndagstanker...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Sitter her som relativt nysingel. Brutt ut av et langt forhold og har vel egentlig ikke savnet x'en en dag etter at jeg valgte å gå. Jeg tror ofte kvinner tenker seg om så lenge at når de først velger å gå, er det definitivt slutt.. De 2-3 siste årene var vi bare venner- ingen sex eller annen nærhet. Ikke spør hvordan vi kunne leve slik,det ble bare en praktisk greie.

Det som skjedde, som jeg overhodet ikke hadde planlagt eller sett komme- var at jeg ble tatt med storm av en som jeg ikke har noen fremtid med pga aldersforskjell. Og vi hadde en intens greie med sms'er og tilslutt et par uker med sex og kos.

Vi har avsluttet det pga at det ble for mye følelser.

Men nå da, hva skjer nå? Følelser og behov som har ligget i dvale i så mange år, har kommet til overflaten- jævlig upraktisk,egentlig.. :( Så nå sitter jeg her og har så lyst på en å kose litt med, hehe :plystre: Lurer på hvor lang tid det tar før kroppen roer seg igjen... For gammel til å dra ut på byen for ONS og for sjenert til nettdating.... Bare noen tanker en litt ensom søndag. Kommer vel bedre tider etterhvert,kanskje..?

Anonymous poster hash: 78d95...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"en som jeg ikke har noen fremtid med pga aldersforskjell"

Var det aldersforskjellen i seg selv som gjorde at du ikke satset på ham, eller var det følger av aldersforskjellen som var problemet?

AnonymBruker
Skrevet

"en som jeg ikke har noen fremtid med pga aldersforskjell"

Var det aldersforskjellen i seg selv som gjorde at du ikke satset på ham, eller var det følger av aldersforskjellen som var problemet?

Hehe, egentlig begge deler. Vi ble vel betatt av hverandre uavhengig av aldersforskjellen, men visste begge to at det ikke kunne bli noe mer- og når det da ble følelser måtte vi bare kutte ut, så det ikke ble for vondt.. Han er for ung, og har alle opplevelsene foran seg. Vanskelig greie det der, ihvertfall for meg- sex innebærer følelser på en eller annen måte. Man deler samtaler, en flaske vin- kanskje frokost- man kysser, og stryker- Jeg ser ikke hvordan man kan klare å holde følelsene unna, egentlig...

Skrevet

"Jeg ser ikke hvordan man kan klare å holde følelsene unna, egentlig..."

Det er jeg enig i, men med mindre du er 50 og han er 20 og ønsker barn, så syns jeg ikke alder skal være et hinder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg ser ikke hvordan man kan klare å holde følelsene unna, egentlig..."

Det er jeg enig i, men med mindre du er 50 og han er 20 og ønsker barn, så syns jeg ikke alder skal være et hinder.

Kanskje ikke så ille, men ja, jeg er ferdig med barn og han har ikke begynt på den veien ennå. Ellers tenker jeg at alder er kun et tall og bør ikke stå i veien for hva to mennesker ønsker.

Tror seriøst jeg må finne meg en hobby, så jeg kan få tankene bort fra alle kriblinger i kroppen :laugh:

Skrevet

Kanskje ikke så ille, men ja, jeg er ferdig med barn og han har ikke begynt på den veien ennå. Ellers tenker jeg at alder er kun et tall og bør ikke stå i veien for hva to mennesker ønsker.

Tror seriøst jeg må finne meg en hobby, så jeg kan få tankene bort fra alle kriblinger i kroppen :laugh:

Da tenker vi likt om den saken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...