riesling Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 hei hei, etter kjempefin hcg stigning OG ultralyd var jeg endelig begynt å slappe litt av.... er 6+6 på vei men så... jeg og mannen hadde morgensex i dag.... og det kom litt blod (som er normalt for meg, veldig følsom...) men da jeg gikk på do, kom det blodig slim.... noen ideer om hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Utflod blandet med blod fra en rift etter sexen?Anonymous poster hash: 89be7...861
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Sæd blandet med blod fra rift?Anonymous poster hash: ee1c4...abc
riesling Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2013 dette var skikkelig seigt slim.... tykt, ikke sæd....
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 dette var skikkelig seigt slim.... tykt, ikke sæd.... Mange som får veldig tykk utflod når de er gravide.Anonymous poster hash: 89be7...861
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 hei hei, etter kjempefin hcg stigning OG ultralyd var jeg endelig begynt å slappe litt av.... er 6+6 på vei men så... jeg og mannen hadde morgensex i dag.... og det kom litt blod (som er normalt for meg, veldig følsom...) men da jeg gikk på do, kom det blodig slim.... noen ideer om hva dette kan være? Mener du slim, eller koaguleringer/levringer(altså mørkerød geleaktig)? Det med blodet, såfremt det ikke tiltar i mengde er mest sannsynlig pga slimhinnene som er ekstra følsomme pga graviditet. Jeg har i tillegg veldig lettblødende livmorhals, som fører til mer mengde/spotting i gjerne halvannen uke etterpå. Det er ikke farlig, men gynekologen sa jeg kunne drøye sex til etter uke 14(men altså; jeg er EKSTREMT følsom også utenom graviditet). Du kan sjekke hCG igjen til uken for å dobbeltsjekke, det gjorde jeg etter blødninger. Om det ikke tiltar eller du får smerter hadde jeg ikke gjort noe mer enn å evt sjekke hCG om noen dager til(kan jo ta litt tid på å synke). Sannsynligvis har det sammenheng med sex, og er helt normalt uavhengig av om svangerskapet ditt fortsetter bra fremover. Anonymous poster hash: c68fa...b45
riesling Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2013 det var ikke gammelt størknet blod nei, rett og slett slim. Tykt og "sterkt" slim. Kan det vøre litt av slimhinnene? Som løsner? Har ellers ingen smerter. Målte jo hcg forrige uke, og ultralyd på fredag, hvor vi såg ett bankende hjerte...
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 det var ikke gammelt størknet blod nei, rett og slett slim. Tykt og "sterkt" slim. Kan det vøre litt av slimhinnene? Som løsner? Har ellers ingen smerter. Målte jo hcg forrige uke, og ultralyd på fredag, hvor vi såg ett bankende hjerte... Jeg hadde også det, men lysebrunt og i jevn farge - dette kom etter blødning kvelden før(og jeg spottet videre i ei uke). Jeg vet for lite om slimhinnene til å si om det er ting der som kan løsne - men jeg ville ikke bekymret meg.(eh......tenk at jeg sier det, så bekymret som jeg var og blir hver gang). Du er såpass tidlig på vei at ting kan gå galt selv om det har vært fint til nå, så jeg ville kanskje bestilt en ny UL til uke 12 slik at du kan som meg få sjekket at alt ser OK ut - og til uken få en hCG for å se om det fortsatt har steget? Legen kan kanskje også se om livmorhalsen har åpnet seg for å sjekkle om SA er på gang, men altså; jeg tror jeg ville begynt med en hCG for å ikke stresse en selv for mye opp. Du må jo uansett vente i den "tidlige spenningen" noen uker til - samma hvor lite symptomer man har på at noe er rett eller feil. Man holder jo på å gå på veggene rett og slett Anonymous poster hash: c68fa...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå