AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har termin i slutt av desember/beg januar og har bestemt meg for å kjøpe Bugaboo vogn. Jeg er jo en frysepinne av dimensjoner, og vil jo ikke at babyen skal fryse Jeg har sett at voksi Urban fikk best i test og er anbefalt av mange, så jeg lurer på om noen har erfaring med denne til Bugaboo vogn - eller om bugaboos egne vognpose er like god/bedre? Jeg tenker jo spesielt på varmeegenskaper, har ikke så lyst til å måtte kle på babyen egen vinterdress i selve vognposen pga dårlig varmeisolering. Tenkte også litt på dette med at man kanskje blir fort kald på bena uansett, men så for meg å kjøpe noen varme sokker/sånne lammeullsokker eller noe å ha på de kaldeste dagene. Har visst ikke helt peiling på dette kjenner jeg - noen andre som har mer erfaring enn meg? Anonymous poster hash: 7ba55...1f8
^^Belle^^ Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Til vinteren synes jeg Bugaboo sin pose er litt for tynn. Nå kommer det jo an på hvor du bor, selvsagt, men på en helt ny baby er det greit å ha en litt tykkere pose synes jeg. Men utenom de få månedene det er skikkelig vinter, er denne posen helt fantastisk! Så jeg ville kjøpt begge deler jeg altså, evt. en billigere vinterpose. Når du skal over til sportsdelen er vanlige poser helt håpløse. De siger ned og passer bare ikke. Sportsdelen er også forholdsvis åpen, så ihvertfall for oss som bor på det vindfulle vestlandet synes jeg det er fint å bruke Bugaboo-posen både høst og vår. Den er lun og god, og med ''bretten'' oppbrettet skjuler den også godt. Dessuten er jo sportsdelen ergonomisk utformet og det passer dårlig med dyne oppi når den er på det bratteste. Endret 16. juni 2013 av ^^Belle^^
Sola^ Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Me kjøpt vogna brukt og da fulgte det med Bugaboo sin pose. Tenker me prøver å bruke den. Ein kan jo eventuelt supplere med teppe oppå og lammeskinn under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå