Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt flaut å spørre om dette. Det er litt komplisert på en måte. Så skriver det slik det er.

Den 4.juni var jeg til gynekolog for å ta celleprøve. Fikk da beskjed om at jeg ville ha eggløsning om ca 5 dager.

På fredag den 7. var jeg ute på byen, møtte en fyr jeg. Og det hele endte med at vi hadde sex. Er usikker på om vi brukte kondom eller ikke. Mistanken min er at vi ikke gjorde det...

De siste to dagene har jeg vært konstant kvalm. Hjelper ikke å spise, og det er kanskje fortvilende.

Spørsmålet mitt blir hvor tidlig kan man merke at man er gravid?

Og hvor lenge etter eggløsning kan man få positivt svar på graviditetstest?

Hva er det tidligste tidspunktet du har fått positiv test?

Og hvordan kan man fortelle en onenightstand at han skal bli pappa? (Jeg vet hvem han er)

Abort er ikke et alternativ!

Håper på svar...

Anonymous poster hash: 0f3ef...b3d

Anonymous poster hash: 0f3ef...b3d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få en positiv test ca 14 dager etter eggløsning og det er da symptomene kommer. Mange (inkludert meg) får gravidsymptomer uten å være gravid fordi vi frykter det. Har man ekte symptomer så har man nok hormoner til å få en positiv teat. Så du kan jo teste deg snart, gynekologen kan ha bommet på når du hadde eggløsning.

Har selv blitt gravid etter et slags one-night. Vi hadde noe på gang men jeg skjønte under sexen at jeg egentlig ikke var forelsket. Så jeg dumpet han. Fant senere ut at jeg var gravid og abort var uaktuelt, så jeg bare ringte han og sa det, var ikke lykkelig så klarte ikke ta det ansikt til ansikt. Men ikke send sms! Jeg tok ikke abort selv om han ønsket det, men jeg hadde en spontanabort isteden så da løste det seg av seg selv. Men det var litt trist for det, jeg kunne hatt et barn på 4 år nå.

Satser på at du ikke er gravid. Ta en test snart med morgenurinen og er den negativ så ta en til test hvis mensen ikke kommer. Lykke til :)

Anonymous poster hash: b1958...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten bare fått positiv test etter mensen skulle kommet, har vært gravid to ganger.

Anonymous poster hash: b1958...8f7

Skrevet

Jeg fikk positiv test ti dager etter samleie. men da var den så übersvak at jeg ikke tok den som et faktisk resultat. Fire dager senere derimot, fikk jeg utslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...