Gå til innhold

Hvor mange kirkeprogram lager dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er midt i produseringen av program, og lurer på hvor mange kirkeprogram det er vanlig å lage i tillegg til de som allerede er invitert i bryllupet.

Vi har invitert ca. 80 personer, og regner med et frafall på ca. 10. Er vi helt ute å kjører hvis vi lager 150 kirkeprogram? Jeg regner med at det kommer litt folk ekstra fra min side, men ikke så mye fra hans side, da hans familie kommer tilreisende...

Hva beregner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har invitert 55 gjester, og tenkte å trykke opp 100 stk. totalt!

Skrevet

Hadde tenkt rundt hundre og femti, ja, håper det holder....

Skrevet

Jeg har tenkt mellom 120 og 150. Er 70 inviterte. Bedre med for mange en for lite.

Skrevet

Vi skal trykke opp 150. Har 70 gjester totalt.

Skrevet

Hvem kan man henvende seg til for å få trykket opp slike...?

Har kirken kanskje noen som de kan henvise til...?

Når må man gjøre dette....?

Alt må jo være klart før man får dem trykket, så det må jo være like før bryllupet...?

Skrevet
Hvem kan man henvende seg til for å få trykket opp slike...?

Har kirken kanskje noen som de kan henvise til...?

Når må man gjøre dette....?

Alt må jo være klart før man får dem trykket, så det må jo være like før bryllupet...?

Skal bruke kopimaskinen på jobb tenkte jeg.

Det er plass til maks 80 i kirka tror jeg.

Skrevet

Det var da veldig mange program dere trenger... Jeg ser sjeldent bryllup hvor det er like mange "tittere" som gjester.

Med 150 i kirka blir det virkelig bryllup av de aller største!!! Tror faktisk bare jeg har sett det en eneste gang.

Å trykke program kan man gjøre hos et trykkeri. Søk på gule sider.

Skrevet

Kommer ikke til å lage så veldig mange ekstra tror jeg..Vil ikke tro det er så mange ekstra som komme og ser på!

Skrevet

Min venninne hadde 150 program, og det var bare noen få igjen....

Vi regner faktisk med at det kommer en del utenom gjestene. Har mange venner og bekjente som bor i nærheten som gjerne vil ta en titt. Koster jo fryktelig lite å trykke program, og jeg syntes det er bedre å ha for mange enn for få.

Skrevet

Vi har vel drøyt 60 gjester og lager 80 kirkeprogram

Skrevet

Vi har invitert 112 stykker. Regner med et frafall på ca. 15-20. Hvor mange program må en ha da? 120-130??

Synes sånt noe er vanskelig, jeg...

Gruer meg til jeg for alvor skal sette i gang med å finne ut hvor mye og hvilken alkohol en skal ha...

Skrevet

Vi hadde 80 gjester og trykte 100 kirkeprogram. Det viste seg å bli alt for lite, og jeg angrer på at vi ikke hadde 50 til. Det er bedre med for mange enn for få iallefall :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...