AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har i hele 2013 vært veldig aktiv med trening, og de siste månedene har jeg trent styrketrening. Har holdt på jevnt, men nå har jeg ikke fått trent på nesten to uker, pga jeg har vært syk og det har vært eksamen, og mange ting. Hvor krise er det? Må jeg starte "på nytt" igjen nå da? Ikke det at jeg hadde oppnådd noen hilarious resultater, men har sett litt forskjell på kroppen, og føler at hvis det bare går en dag for mye mellom hver økt at jeg blubber ut igjen Anonymous poster hash: 8d8e2...455
punkyB Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg tror bare du har godt av litt pause så får kroppen ta seg inn igjen. Begynn på igjen litt roligere enn du trente rett før du sluttet, men vil anta at innen kort tid så er du der du var før du sluttet.
MilleVanille Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 2 uker er ingen krise. Etter meget kort tid er du tilbake der du var.
erlep Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Enig i de to over her. Dette var bare en liten pause. Ingenting er ødelagt, og kroppen din har fått hvilt seg. Ingen grunn til å fortvile, med andre ord. Begynn igjen så snart du har anledning, og ikke tenk mer på det
Gjest bustyvel Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har også hatt treningsfri i to uker, og merket at det var drithardt med første økt etter denne pausen. Håper det er sant som dere sier over, at jeg tar meg fort inn igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå