sommermor Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Alle snakker om lavkarbo her inne,føler jeg.Men for meg som sliter med magen og tåker lite fett,blir det ikke intressant. Magen min er bra for tida,da jeg har kuttet ut endel ferdige krydderposer og andre ferdige sauser. Jeg er glad i fisk,kylling og kjøtt,og spiser frukt/bær og grønnsaker hver dag.Her i huset spises grønnsakene rå hele tiden,min datter liker ikke de kokte for tida. Jeg er heller ikke så begeistret for så mye dressing i salaten,og kan reagere litt på melk.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg tåler veldig lite fett, og jeg synes du beskriver samme matvarene som jeg spiser. Jeg spiser heller ikke lavkarbo, men har riktignok redusert litt på karbohydratene (kornprodukter og sukker), og økt tilsvarende på proteinmengden. Men hvilke råd er det du ønsker? Anonymous poster hash: 1a098...038
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hvis du spiser moderat lavkarbo trenger du ikke så mye fett. Sats på langsomme karbohydrater.Anonymous poster hash: 29183...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Alle snakker om lavkarbo her inne,føler jeg.Men for meg som sliter med magen og tåker lite fett,blir det ikke intressant. Magen min er bra for tida,da jeg har kuttet ut endel ferdige krydderposer og andre ferdige sauser. Jeg er glad i fisk,kylling og kjøtt,og spiser frukt/bær og grønnsaker hver dag.Her i huset spises grønnsakene rå hele tiden,min datter liker ikke de kokte for tida. Jeg er heller ikke så begeistret for så mye dressing i salaten,og kan reagere litt på melk. Du sier du har blitt bedre av å kutte ut ferdige kryderblandinger og ferdige sauser, er jo ikke nødvendigvis så mye fett i dem, men sukker og konserveringsmidler. Sikker på at det ikke er slikt du reagerer på? JEg har merket akkurat det samme Anonymous poster hash: 5dccd...303 1
sommermor Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2013 Det er nok konserveringsmidler jeg reagerer på,tenker jeg.Og noe kryssalllergi pga overfølsomhet for pollen,jeg kan reagere på tomat,fersk ananas og grønne epler. Jeg skulle ha slanket meg,og er nok intressert i tips angående dette.Og ren lavkarbokosthold er jeg ikke intressert i. Personlig er jeg glad i mat fra Middelhavet og Asia.Selv om jeg trenger å slanke meg,så har jeg en datter som overhodet ikke trenger det.Hun er ca 38 kilo og ca 153 cm høy,så hun trenger heller å legge på seg. Da jeg var liten,tålte jeg ikke melk.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Hvis du spiser moderat lavkarbo trenger du ikke så mye fett. Sats på langsomme karbohydrater.Anonymous poster hash: 29183...8ca Det er ikke "moderat lavkarbo" dersom man fortsatt spiser masse karbohydrater. Selv om de har lav GI, er de fremdeles karbohydrater. Anonymous poster hash: fde4d...db7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Det er ikke "moderat lavkarbo" dersom man fortsatt spiser masse karbohydrater. Selv om de har lav GI, er de fremdeles karbohydrater. Anonymous poster hash: fde4d...db7 Med moderat lavkarbo kan man spise opp til 100gr karbo til dagen. Da trenger man ikke store mengder fett. Anonymous poster hash: 29183...8ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå