Gå til innhold

Mangler bursdagspresang og det er Søndag!

mousepad

Anbefalte innlegg

Har et barn som er bedt i bursdag til ei jente og har glemt å kjøpe bursdagspresang!

Har imidlertid en hvit sommerkjole liggende som var for stor og som jeg hadde tenkt å bytte. Kan jenta vår gi denne bort i presang, eller blir det dumt når det stort sett er bare leker de andre barna gir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den lappen på er vel ikke det noe problem? Ellers har de fleste bensinstasjoner et godt utvalg av sommerleker nå, så kanskje du finner noe der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den lappen på er vel ikke det noe problem? Ellers har de fleste bensinstasjoner et godt utvalg av sommerleker nå, så kanskje du finner noe der? :)

Har merkelappen på heldigvis :).

Kan prøve bensinstasjonen også. takk for tips!

Endret av mousepad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert fint å gi kjolen :-) Ellers er det for tiden mye fint i bladhyllene på bensinstasjonene eller søndagsåpne butikker. Der har de ofte fine oppgavehefter,legoblader eller bøker som mange jenter i passende alder blir glade for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er barnet som har bursdag da?

Her har det vært veldig populært å få penger de siste årene. Bruker å la jenta lage/tegne et fint kort, også fester jeg 100kr inni med en binders.

Hvis du bor i nærheten av en søndagsåpen butikk så kan du finne endel der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mange som gir penger. Veldig greit. Og populærtå få.

Mine er 6 og 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en kjole fra en av de store kleskjedene så mamma'n kan jo bare bytte den hvis de vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes klær er en litt rar ting å gi fra ett barn til et annet.

Gi heller penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart? Ikke det spor. Min minste elsker klær i gave. Ett år fikk hun rosa ullvangsokker av en i barnehagen og det var en av favorittene den bursdagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes klær er en litt rar ting å gi fra ett barn til et annet.

Gi heller penger.

Syns det er helt greit at barn kan gi hverandre klær i bursdagsgave, feks en kul t-skjorte, fin sommerkjole, caps el. Men ikke kjedelige hverdagsklær. Det kan foreldrene kjøpe.

Mine jenter syns det er stas å få klær av venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan trygt gi kjolen!

Vi har samme utfordring i dag, og jeg har funnet en hundrelapp til bursdags barnet. Det pleier å være populært det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, er det virkelig ikke annet å lage problemer av ?? Du hadde glemt det, husk på det neste gang. Hvis ikke, gi kjolen eller en 100- lapp å la barnet tegne et kort! Hjelpes, jeg får magevondt av å lese slikt! Er det virkelig mulig???

Endret av kalinka85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjelpe meg, er det virkelig ikke annet å lage problemer av ?? Du hadde glemt det, husk på det neste gang. Hvis ikke, gi kjolen eller en 100- lapp å la barnet tegne et kort! Hjelpes, jeg får magevondt av å lese slikt! Er det virkelig mulig???

TS spurte jo bare et enkelt spørsmål, hvis du får magevondt av å lese slike tråder er det ikke godt for helsa di å oppholde deg her. Ta deg heller en tur i skog og mark.

Anonymous poster hash: 9a994...594

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Man sender ikke barn i barnebursdag uten gave. Det må da være lov å stille spørsmål her om slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...