Sirius Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Jeg kjøper nesten alt jeg trenger av hudpleieprodukter og shampoo/balsam på apoteket. Er det noen som vet om det finnes noen form for rabattavtaler en kan benytte seg av der? Har i tilfelle Vichy noen egen rabattordning sånn som somme bestemte merker har? (eks kjøp for en viss sum og få en vare til en verdi av ...)
Gjest Cleopatra Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Aberet er at alt du kjøper blir registrert, men de som kjøper "mye" får ekstratilbud og en del gratisprøver. Ikke med mindre du drar kortet. Ergo - handler du noe du ikke vil registrere, la vær å vise kortet. Meg bekjent har ikke vichy noen slik ordning. Trur ikke du finner det i apotekene. Enda....
Gjest Myumi Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Min mor har ett slikt Alliance kort og får rabatter på ulike merker, inkludert Vichy, Avene og Natural Sea Beauty (produkter med dødehavsleire).
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Er det noen som vet om Alliance finnes i Bergen?
Gjest Jamila Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 Allianceapotekene har flere filialer i Bergen. Sjekk hjemmesidene deres: http://www.alliance-unichem.no/
Catzy Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Du kan finne forskjellige apotek i Norgeher . Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå