AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Mannen min lyver til stadighet. Det kommer små som store løgner. Han er dårlig på å lyve så blir alltid avslørt (håper jeg), men vil ha en stopp på det. Hva kan jeg gjøre?Anonymous poster hash: b4654...757
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Lyver ham? Om hva da? Ufint er det, om en lyver. Mann, du lyver! Anonymous poster hash: 22682...fd6
Gjest Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Sett ned foten. Si at du ikke gidder høre på tull. Si at du ikke gidder være i et forhold til en du ikke kan stole på. Og så ber du han bo et annet sted en periode mens han tenker over hva han vil og hva som er viktig for han. Eventuelt flytter du selv om det er hans hus. Det du ikke skal gjøre er å klage, gnåle, jakte på nye løgner, gråte og trygle han, og komme med "ultimatum" som du ikke er villig til å gjennomføre. Er du ikke villig selv til å ta tak i situasjonen, så får du bare finne deg i at han lyver. Det er du som aksepterer at du har en mann som lyver. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Merkelig det der, at menn lyver til stadighet. Jeg har fortsatt til gode å møte en mann som ikke lyver. Jeg hadde ikke giddet det altså, enten lyv tilbake eller dump han. Sett ned foten. Anonymous poster hash: d929d...6f7 1
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Sett ned foten. Si at du ikke gidder høre på tull. Si at du ikke gidder være i et forhold til en du ikke kan stole på. Og så ber du han bo et annet sted en periode mens han tenker over hva han vil og hva som er viktig for han. Eventuelt flytter du selv om det er hans hus. Det du ikke skal gjøre er å klage, gnåle, jakte på nye løgner, gråte og trygle han, og komme med "ultimatum" som du ikke er villig til å gjennomføre. Er du ikke villig selv til å ta tak i situasjonen, så får du bare finne deg i at han lyver. Det er du som aksepterer at du har en mann som lyver. Tydelig at du ikke har vært borti en sånn type. Sorry, men det hjelper lite å sette ned foten. De fleste lystløgnere klarer ikke å gjøre noe med det. Det er en sykdom. Man kan jo alltids flytte fra dem, men det spørs jo da hvor alvorlig det de lyver om er, om det er galt nok til at man vil ofre forholdet. Ellers kan man jo be dem om å få hjelp. Det er det eneste som kan nytte, tror jeg, dersom vi snakker om lystløgnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå