AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hvordan lage en kollasj som disse: http://bleubirdvintage.typepad.com/blog/2013/03/wa.html http://sarastrand.no/2013/06/12-favourites-from-the-designer-sales/ og hvordan får man til tall, som på den siste? Har prøvd å googlet, og har ikke helt funnet ut av det - så alle tips settes stor pris på! Anonymous poster hash: bc3c6...984
Gjest gjest17 Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Bruk "layers" og still størrelse og plassering på hvert bilde til du er fornøyd. For å lage en runding med tall som på siste bilde kan du bruke det runde markeringsvarktøyet, lage en sirkel, hold eventuelt shift inne for å få sirkelen helt rund. Fyll markeringen med farge og legg tekstlag oppå der igjen med nummer. :-)
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Bruk "layers" og still størrelse og plassering på hvert bilde til du er fornøyd. For å lage en runding med tall som på siste bilde kan du bruke det runde markeringsvarktøyet, lage en sirkel, hold eventuelt shift inne for å få sirkelen helt rund. Fyll markeringen med farge og legg tekstlag oppå der igjen med nummer. :-) Takk! :D Men hvis bildene har en bakgrunn, selv om den er hvit, så "overlapper" jo de hverandre? Vet du hvordan man fikser det også? Anonymous poster hash: bc3c6...984
Gjest gjest17 Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Da må du fjerne bakgrunnen, det kan du gjøre med det magnetiske lassoverktøyet. Søk opp en tutorial på det, da får du nok en bedre forklaring enn det jeg klarer å gi deg :-)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Da må du fjerne bakgrunnen, det kan du gjøre med det magnetiske lassoverktøyet. Søk opp en tutorial på det, da får du nok en bedre forklaring enn det jeg klarer å gi deg :-) Det skal jeg gjøre! Tusen takk for hjelpen Anonymous poster hash: bc3c6...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå