Gå til innhold

Hvordan lage en kollasj i Photoshop?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Bruk "layers" og still størrelse og plassering på hvert bilde til du er fornøyd.

For å lage en runding med tall som på siste bilde kan du bruke det runde markeringsvarktøyet, lage en sirkel, hold eventuelt shift inne for å få sirkelen helt rund. Fyll markeringen med farge og legg tekstlag oppå der igjen med nummer.

:-)

AnonymBruker
Skrevet

Bruk "layers" og still størrelse og plassering på hvert bilde til du er fornøyd.

For å lage en runding med tall som på siste bilde kan du bruke det runde markeringsvarktøyet, lage en sirkel, hold eventuelt shift inne for å få sirkelen helt rund. Fyll markeringen med farge og legg tekstlag oppå der igjen med nummer.

:-)

Takk! :D Men hvis bildene har en bakgrunn, selv om den er hvit, så "overlapper" jo de hverandre? Vet du hvordan man fikser det også? :)

Anonymous poster hash: bc3c6...984

Gjest gjest17
Skrevet

Da må du fjerne bakgrunnen, det kan du gjøre med det magnetiske lassoverktøyet. Søk opp en tutorial på det, da får du nok en bedre forklaring enn det jeg klarer å gi deg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Da må du fjerne bakgrunnen, det kan du gjøre med det magnetiske lassoverktøyet. Søk opp en tutorial på det, da får du nok en bedre forklaring enn det jeg klarer å gi deg :-)

Det skal jeg gjøre! Tusen takk for hjelpen :)

Anonymous poster hash: bc3c6...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...