AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Del Skrevet 15. juni 2013 Jantelov? Misunnelige? Anstrengt forhold til nakenhet? leste at noen og hadde bedt kg om å forby bilder? OmgAnonymous poster hash: dbf80...750 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 16. juni 2013 #2 Del Skrevet 16. juni 2013 det er en uting, og mange unge trur det er normalt og vise seg frem i undertøy/naken . dette er ikke en trend som bør være popurlær, det er også skummelt, fordi at en bruker kan være random for deg, men kan faktisk være en stalker som at sett bilde ditt, og forfølger deg og voldtar deg, fordi han så den nyydelige kroppen din;) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Del Skrevet 16. juni 2013 det er en uting, og mange unge trur det er normalt og vise seg frem i undertøy/naken . dette er ikke en trend som bør være popurlær, det er også skummelt, fordi at en bruker kan være random for deg, men kan faktisk være en stalker som at sett bilde ditt, og forfølger deg og voldtar deg, fordi han så den nyydelige kroppen din;) Jeg bare lurer. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: fe1f9...c9d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 16. juni 2013 #4 Del Skrevet 16. juni 2013 Største problemet er vel at man kan umulig vite om brukeren som la ut bilde er personen i bildet. Så for alt vi vet så er det noen som sprer noen andre sitt bilde som ikke skulle blitt delt på nett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 16. juni 2013 #5 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg vet ikke om jeg er en av dem som kan sies å "reagere" på lettkledde bilder, men jeg tror jeg vet hvilken tråd du har sett nevnt som handlet om "forbud". Det er nok denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=671265 Selv deltok jeg i den tråden, var enig med trådstarteren, og mener det samme i dag. Det handlet aldri om "post et bilde av kroppen din"-tråden, å ha et problem med nakenhet, jantelov eller misunnelse for min og flere andres del. Nå har jeg riktignok fått med meg at visse brukere leste innlegg i den tråden som fanden leser bibelen, men det forandrer liksom ikke at den ikke handla om misunnelse, et generelt problem med nakenhet og jantelov. Det noen mente etterlyste at KG skulle ta stilling til, var de trådene som dukker opp innimellom der en trådstarter spør om bedømelse av kroppen sin. Disse trådene havner i en helt annen kategori enn kroppstråden på snikk-snakk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 16. juni 2013 #6 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg tror det kan være ulike motiver. Noen er religiøse og mener det ikke sømmer seg, noen er oppriktig bekymret for at det det kan få konsekvenser for de av de unge som gjør det, noen tåler ikke den positive oppmerksomheten som andre får og noen tar ut bitterheten sin over at de selv har en kropp som ikke får gutta til å snu seg. Så alt fra oppriktig bekymring til smålighet og sykelig kontrollbehov. Er min oppfatning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juni 2013 #7 Del Skrevet 16. juni 2013 det er en uting, og mange unge trur det er normalt og vise seg frem i undertøy/naken . dette er ikke en trend som bør være popurlær, det er også skummelt, fordi at en bruker kan være random for deg, men kan faktisk være en stalker som at sett bilde ditt, og forfølger deg og voldtar deg, fordi han så den nyydelige kroppen din;) Øøh... Okei... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Del Skrevet 16. juni 2013 Største problemet er vel at man kan umulig vite om brukeren som la ut bilde er personen i bildet. Så for alt vi vet så er det noen som sprer noen andre sitt bilde som ikke skulle blitt delt på nett. Noen spesielle du tenker på? Anonymous poster hash: fe1f9...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 16. juni 2013 #9 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen spesielle du tenker på? Anonymous poster hash: fe1f9...c9d Nope, generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 16. juni 2013 #10 Del Skrevet 16. juni 2013 Største problemet er vel at man kan umulig vite om brukeren som la ut bilde er personen i bildet. Så for alt vi vet så er det noen som sprer noen andre sitt bilde som ikke skulle blitt delt på nett. Mmm, ja, det er selvfølgelig en fare. Som det er med alt annet som kan misbrukes. Jeg syns den argumentasjonen blir litt som å ville forby salg av fyrstikker fordi noen syke personer jo kan finne på å starte en mordbrann med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #11 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg vet ikke om jeg er en av dem som kan sies å "reagere" på lettkledde bilder, men jeg tror jeg vet hvilken tråd du har sett nevnt som handlet om "forbud". Det er nok denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=671265 Selv deltok jeg i den tråden, var enig med trådstarteren, og mener det samme i dag. Det handlet aldri om "post et bilde av kroppen din"-tråden, å ha et problem med nakenhet, jantelov eller misunnelse for min og flere andres del. Nå har jeg riktignok fått med meg at visse brukere leste innlegg i den tråden som fanden leser bibelen, men det forandrer liksom ikke at den ikke handla om misunnelse, et generelt problem med nakenhet og jantelov. Det noen mente etterlyste at KG skulle ta stilling til, var de trådene som dukker opp innimellom der en trådstarter spør om bedømelse av kroppen sin. Disse trådene havner i en helt annen kategori enn kroppstråden på snikk-snakk. mye jantelov og misunnelse i tråden du linker til. pent skjult av edle motiver.Anonymous poster hash: dbf80...750 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 16. juni 2013 #12 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg bare lurer. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: fe1f9...c9d 19år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 16. juni 2013 #13 Del Skrevet 16. juni 2013 mye jantelov og misunnelse i tråden du linker til. pent skjult av edle motiver.Anonymous poster hash: dbf80...750 Det er litt irriterende når folk ikke gidder å lese innlegg, men heller finner opp sin egen agenda som de tillegger andre. Jantelov og misunnelse-kortet er så tynt og blir brukt så alt for ofte. Jeg skjønner at det er beleilig å tro at andre ligger under for janteloven eller lignende når de er uenige, men samtidig må det jo være litt begrensende å lese innlegg sånn. Man går jo glipp av en del, mener jeg, ved å pakke seg inn i at uenighet eller kritikk handler om jantelov/misunnelse/hvasomhelst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #14 Del Skrevet 16. juni 2013 19år Det er ikke i nærheten av troverdig. Vi to er ikke på noenlunde samme alder. Prøv igjen.Anonymous poster hash: fde96...bda 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 16. juni 2013 #15 Del Skrevet 16. juni 2013 Mmm, ja, det er selvfølgelig en fare. Som det er med alt annet som kan misbrukes. Jeg syns den argumentasjonen blir litt som å ville forby salg av fyrstikker fordi noen syke personer jo kan finne på å starte en mordbrann med dem. Men det argumentet jeg brukte ble ofte brukt på KG før av moderatorene. Men av en eller annen grunn så er de veldig sporadiske med når de håndhever denne regelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. juni 2013 #16 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg er enig med Søgni. Problemet er ikke trådene på snikk-snakk. Der legger brukere ut bilder på oppfordring eller fordi de har lyst å vise hvem de er bak brukernavnet sitt. Stemningen er stort sett alltid god, og folk er flinke til å gi komplimenter. Problemet, slik jeg ser det er de som legger ut bilde på f.eks kropp og helse eller seksualitet og ber folk om å vurdere kroppen sin. "er puppene mine for små?" "er nesa mi for stor?" "hvor mye tror dere jeg veier?" og den slags. Da virker det som folk mister fullstendig hemninger og gjemmer eg bak "jammen, hun spurte joooo..." Slike tråder kan godt forbys for min del. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #17 Del Skrevet 16. juni 2013 Mmm, ja, det er selvfølgelig en fare. Som det er med alt annet som kan misbrukes. Jeg syns den argumentasjonen blir litt som å ville forby salg av fyrstikker fordi noen syke personer jo kan finne på å starte en mordbrann med dem. Og akkurat som at vi ikke kan selge pistoler til alle for at noen kan jo finne på å skyte noen med dem. Anonymous poster hash: d46a7...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. juni 2013 #18 Del Skrevet 16. juni 2013 Og akkurat som at vi ikke kan selge pistoler til alle for at noen kan jo finne på å skyte noen med dem. Anonymous poster hash: d46a7...818 Man får kjøpt skytevåpen i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 16. juni 2013 #19 Del Skrevet 16. juni 2013 Det er ikke i nærheten av troverdig. Vi to er ikke på noenlunde samme alder. Prøv igjen.Anonymous poster hash: fde96...bda jeg er 19 år! og ikke gidd og krangle på det en gang! ikke stede for det, og ikke noe vits i ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #20 Del Skrevet 16. juni 2013 For meg som er en godt betalt modell så blir de her jentungene som legger ut slike bilder uten å få betalt for det idioter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå