AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Har noen tips til en god og kraftig trenings/løpebukse? Jeg finner mange fine, men de er så tynne. Får sikkert tyn nå, men jeg føler meg ukonfortabel fordi jeg har store og dissende lår. Slike tynne treningsbukser ser kjempefine ut på tynne jenter, men jeg føler at alle buler og valker vises så veldig godt på meg når jeg har slik på. Finnes det ikke trange og ettersittende bukser i tykkere stoff? Anonymous poster hash: 748af...f13
Gjest Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Antishake fåes hos getinspired.no. Ellers får du slike vindtette i de fleste sportsbutikker. Jeg har et par fra nike som jeg kjøpte hos gmax som jeg er kjempefornøyd med. Men de kan jo bli litt varme på denne tiden av året. Ellers synes jeg adidas sine støtter bra.
Gjest Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har samme problem, og jeg bruker bare treningstights fra Nike. De er litt tykkere i stoffet og viser ikke like mye som mange andre tights.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Sverger til Nike selv. De har noen, som er mørkegrå uten noen form for fancy farger og sømmer. Bare helt enkle og ganske tykke i stoffet, med høyt liv med bred linning. Nike Legend heter de
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 CWX er en gudegave. Anonymous poster hash: f27d0...d4c
Gjest Superwoman! Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 (endret) 2XU tightsene er i tykt stoff som både strammer og løfter! Endret 16. juni 2013 av Stavangerjente-
monark Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Kan absolutt anbefale Röhnisch sine anti-shake. Holder alt på plass og i ro når du løper, og får i tillegg bakenden til å se flott ut, uansett størrelse http://www.getinspired.no/treningsklaer/anti-shake-tights.html
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 2XU tightsene er i tykt stoff som både strammer og løfter! Uenig. Strekker jeg stoffet mot lyser ser jeg godt hudfargen min gjennom, og alle celulitter vises. Jeg har Elite som visstnok skal ha kraftigere stoff på baksiden eller noe, den gang ei.. Anonymous poster hash: f27d0...d4c
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Kan absolutt anbefale Röhnisch sine anti-shake. Holder alt på plass og i ro når du løper, og får i tillegg bakenden til å se flott ut, uansett størrelse http://www.getinspired.no/treningsklaer/anti-shake-tights.html Uenig. De er flotte helt til du vasker dem, da rakner de i sømmen, merkene faller av og det oppstår hull både her og der. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Uenig. De er flotte helt til du vasker dem, da rakner de i sømmen, merkene faller av og det oppstår hull både her og der. Har du opplevd dette med flere? Min kom med noen løse tråder, men den har holdt fint i vask og bruk. Er vel 2 år gammel nå. Anonymous poster hash: f27d0...d4c
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Har du opplevd dette med flere? Min kom med noen løse tråder, men den har holdt fint i vask og bruk. Er vel 2 år gammel nå. Anonymous poster hash: f27d0...d4c Begge mine har havna i søpla etter bare 4 måneder. De fra Nike har jeg hatt i flere år, så blir aldri mer Røhnisch her.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Begge mine har havna i søpla etter bare 4 måneder. De fra Nike har jeg hatt i flere år, så blir aldri mer Røhnisch her. Det var jo ikke akkurat en hygggelig opplevelse nei. Personlig har jeg kun klart å revne hull i en nike tights. Anonymous poster hash: f27d0...d4c
monark Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Uenig. De er flotte helt til du vasker dem, da rakner de i sømmen, merkene faller av og det oppstår hull både her og der. Min løpetights er vasket flere ganger, i maskin på 40 grader, og den er like fin/bra som da den var ny. Min modell heter Siri, og jeg har brukt den i to år.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Sverger til Nike selv. De har noen, som er mørkegrå uten noen form for fancy farger og sømmer. Bare helt enkle og ganske tykke i stoffet, med høyt liv med bred linning. Nike Legend heter de Den tightsen har jeg også, og den anbefaler jeg på det varmeste. Anonymous poster hash: f8a04...dec
Sushi Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Noen som vet om Nike har en tilsvarende tights som er kortere?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Noen som vet om Nike har en tilsvarende tights som er kortere? Ja Legend kommer i capri også. Jeg har begge.
Sushi Skrevet 18. juni 2013 #17 Skrevet 18. juni 2013 Ja Legend kommer i capri også. Jeg har begge. Åh, fantastisk Synes du den er varm? Den er jo ganske tjukk i stoffet, men det er jo det jeg liker med denne tightsen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå