AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Del Skrevet 15. juni 2013 I et forsøk på å fjerne teksten "xx personer skrev på tidslinjen til AnonymBruker på bursdagen hennes" fra tidslinjen min, så trykket jeg på "Skjul" på denne. Fikk da beskjed om at "enkeltinnlegg kan fortsatt vises", og det er jo greit, jeg ville jo at hvert enkelt innlegg skulle vises men at det ikke skulle stå så veldig tydelig akkurat hvor mange som skrev på bursdagen min. Resultatet er nå at det kun står FEM gratulasjoner på tidslinjen min! Alle de andre beskjedene er borte, jeg finner dem ikke noen steder! (Det vil si, de ligger fortsatt på aktivitetsloggen under "innlegg av andre", men de vises ingen steder ellers.) Det ser virkelig ut som kun fem personer tok seg tid til å skrive til meg Det var jo ikke dette jeg ville! Hvordan kan jeg rette opp i denne fadesen? Altså å få det tilbake slik som det var tidligere, eller i det minste å få frem alle beskjedene igjen? Jeg har vært inne på aktivitetsloggen og sett under "innlegg du har skjult", men der står det ingenting om dette. Har dere noen andre tips til hvor jeg kan se/lete/hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 6fb43...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Del Skrevet 16. juni 2013 Slette de fem gratulasjonene, og late som om at bursdagen din var skjult. slettet er slettet. Anonymous poster hash: 9d9c5...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk. sørensen Skrevet 16. juni 2013 #3 Del Skrevet 16. juni 2013 hva i all verden... hvorfor spiller dette noen rolle? syns dette var en merkelig ting å bli så opprørt over at man tar seg bryet med å skive et foruminlegg.... hysteri for hva andre folk skal tenke (men sannsynligvis overhode ikke legger merke til).... slapp av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Del Skrevet 16. juni 2013 hva i all verden... hvorfor spiller dette noen rolle? syns dette var en merkelig ting å bli så opprørt over at man tar seg bryet med å skive et foruminlegg.... hysteri for hva andre folk skal tenke (men sannsynligvis overhode ikke legger merke til).... slapp av Må innrømme at jeg tenkte det samme. Virker som TS i utgangspunktet ønsket å skjule at for få hadde gratulert henne, og endte opp med enda færre. Er det virkelig noen som bryr seg om hvor mange gratulasjoner andre har fått? Anonymous poster hash: 7c8f8...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk. sørensen Skrevet 16. juni 2013 #5 Del Skrevet 16. juni 2013 Må innrømme at jeg tenkte det samme. Virker som TS i utgangspunktet ønsket å skjule at for få hadde gratulert henne, og endte opp med enda færre. Er det virkelig noen som bryr seg om hvor mange gratulasjoner andre har fått? Anonymous poster hash: 7c8f8...225 Personlig så fører jeg nøye regnskap på hvor mange "likes" mine facebookvenner får, så jeg vet hvem det er verd å være venner med. Men jeg vet ikke om alle andre er like kvalitetsbevisste... hah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå