Gå til innhold

Gå på blind-date eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært noe særlig flink med jenter, ettersom jeg er usikker og sjenert. Jeg har snakket om dette til ei god venninne av meg. Hun får meg alltid på bedre tanker og klarer å få meg til å tro litt mer på meg selv. Hun har sagt hun har et par venninner hun tror jeg kunne kommet overens med og som også er litt forsiktige. Hun sa hun gjerne kunne gjøre slik at vi kunne møtes en gang for å se om vi fant tonen. Jeg har litt lyst til dette, ettersom det kan jo resultere i at det blir noe mer, men samtidig vet jeg at jeg kommer til å være sjenert og usikker. Jeg har ikke gitt henne et direkte svar enda og vet ikke helt om jeg tør å møte ei av disse jentene hvis det blir satt opp som en blind-date. Skal jeg gjøre det eller ikke?

Anonymous poster hash: 65736...b5b
Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet

Selvsagt skal du det:) Hva har du å tape på det?

Skrevet

Gjør det! Som sagt over her har du ingenting å tape på det. Det kan utvilke seg til noe mer, du kan få en ny venninne eller det kan være total fiasko, men da trenger du ikke møte henne igjen.

Skrevet

Du bør ta sjansen å gjøre det. Bare hopp i det. Kan så klart hende at det ikke går sånn kjempebra denne gangen, men da har du fått mer erfaring til neste gang du skal møte noen, og det kommer alltids godt med :)

Skrevet

Gjør det , gjør det , gjennomfør det!:D :danse:

Skrevet

Jaa, go for it! :D

Fortell hvordan det gikk etterpå da! Du kommer uansett en erfaring rikere ut av det:)

AnonymBruker
Skrevet

Vel. nå har jeg sagt at hun kan fikse sånn at vi møtes. Hun hadde visst pratet med venninnen sin om dette og så. Det blir noen uker til ettersom jeg skal på ferie nå, men the wheels are in motion :)

• Liker 1
Skrevet

Vel. nå har jeg sagt at hun kan fikse sånn at vi møtes. Hun hadde visst pratet med venninnen sin om dette og så. Det blir noen uker til ettersom jeg skal på ferie nå, men the wheels are in motion :)

Husk på at det er antagelig du som mann som må ta initiativ om det skal bli noe da. Sjelden det holder å møtes, så du må nok komme deg enda mer ut av "komfortsonen" om det skal bli noe mer action enn et møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...