Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd den nye serien til Vichy? Altså Normaderm.

Jeg hr brukt Vichy i lang tid og har vært veldig fornøyd. Når den nye serien Normaderm kom på markedet i vinter måtte jeg selvfølgelig prøve den også, men jeg er ikke så veldig fornøyd med den. Har brukt den i to måneder nå så huden min skulle ha "vendt"seg til den. Når jeg bruker den grønne rendegeleen får jeg kjempetørr hud, og da er det litt ironisk at det står på flasken "tørrer ikke ut huden". Og hudkremen på pumpeflaske har kjemperar konsistens. Må være høy andel sprit i den for den lukter så sterkt og tørker så raskt at en nesten ikke rekken å smøre den utover huden. Synes ikke den virker særlig fuktighetsbevarende. Jeg har normal hud og alt tilsier at den skulle være bra for min hud.

Hva synes dere?

Skrevet

Oisann... det var visst allerede en tråd om dette emnet. Fikk i grunn svar på det jeg lurte på der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Svarer likevel, jeg.Hvis du har normal hud er ikke normaderm egnet for deg i det hele tatt! Normaderm er for fet og uren hud.Jeg, som har kombinasjonshud blir for tørr av den.

Rensegeleen inneholder salisylsyre, som bare bør brukes på uren hud.Har du normal hud med litt tendenser til urenheter en gang i blant anbefaler jeg Biotherms chrystal rensegele fra biopur-serien.Den er fin og mild og tørker ikke ut huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...