Gå til innhold

Hvordan fortelle henne at jeg liker henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte ei jente på et vors for noen uker siden. Jeg småflørtet litt med henne den kvelden og hadde lyst til å kysse henne, men turte ikke. Vi har pratet daglig siden da og jeg merker at jeg liker henne velidg godt. Vi har vært på en fest sammen etter første gang vi møttes og igjen flørtet vi og det kriblet litt i magen når jeg var med henne. Hvordan kan jeg fortelle henne dette? Skal jeg være direkte, eller pakke det litt inn?

Anonymous poster hash: 69ca1...b61
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Har hun gitt noen hint om at hun liker deg også? For hvis hun har det så ville jeg sagt det rett ut. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres absolutt interessert ut. Også har dere snakket hver dag! :) Da har du vært flink.

Fortsett å si hei til henne hver dag/nesten og neste gang dere treffes på fest (neste helg) kan du styre flørten til noe mer fysisk :) Prøv å ta på armen hennes, ryggen etc (stryke litt forsiktig)...

Prøv enda en gang hvis hun stivner til først (om det sier deg noe). Å stivne litt til er typisk først, også har vi tøffet oss litt mer opp til den neste gangen du gjør det.

Anonymous poster hash: 7150c...a67
  • Liker 2
Skrevet

Ikke tenk "pakke inn eller direkte", helst ingen av disse delene. Bare vær klar, tydelig og si det på en smart måte som føles naturlig der og da :)

AnonymBruker
Skrevet

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM....?

Anonymous poster hash: 08066...a1d
AnonymBruker
Skrevet

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM....?

Anonymous poster hash: 08066...a1d

?

Anonymous poster hash: 74193...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...