Gjest Kåre Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Slik har samfunnet blitt. Det er dette samfunnet dere hedninger har skapt. Menn som prakker unger på dumme kjerringer, for så å stikke av. Også kommer beta idioten og begynner å oppdra en annens unger. Patetisk. Kjerringer som har seg med så mange, at de ikke engang vet med sikkerthet hvem som er barnefaren. Uberpatetisk. Kjerringer som har tre unger med tre forskjellige. Det er sikkert veldig sunt for unga. Slutt å synde slik!
Trimsi Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Hihi! dette var virkelig kloke ord på en sen Lørdagskveld.... Da ønsker jeg deg god bedring!
Gjest Kåre Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Sorry trimsi og slalotte, ble en dram for mye
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er veldig takknemlig for at mannen min oppdrar mitt barn, selv om han ikke er biologisk far til det. Faren til barnet mitt døde da barnet var 3mnd, og jeg møtte mannen i mitt liv da barnet var 2 år. Vi har og felles barn, men han gjør aldri forskjell på barna, han er like mye pappa til begge to. Anonymous poster hash: 02525...7e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå