Strawberrygirl Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 *sukk* Er betatt eller småforelsket i sjefen min. Han er ca 10 år eldre enn meg, og egentlig ikke veldig kjekk, men så snill og god på alle måter, samtidig som han er autoritær og vi har noen felles interesser. Han har kone og barn, og vet at det ikke kan bli noe mellom oss. Det er likevel så irriterende plagsomt at han får meg til å rødme så sykt bare blikket vårt møtes, og når jeg snakker med han vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Blir jo helt idiot, nervøs og sier og gjør rare ting, eller enkelte tilfeller ikke klarer å si noe i det hele tatt. Det er skikkelig plagsomt for må jo forholde meg til han på kontoret! Enda verre blir det når jeg tenker på hva han tenker om meg, som blir tomatrød i ansiktet hver gang vi sees! hahaha, latterlig men også egentlig en deilig følelse!! Noen som har tips til hvordan jeg kanskje kan komme fortere over denne betattheten så det blir enklere å være på jobb?
Strawberrygirl Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2013 hehe, trur ikke han er typen som får mye hår på ryggen! men kan jo prøve å late som han har masse masse hår på ryggen
fruBeist Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Prøv å forestill deg han i situasjoner du finner avtennende. Eller overbevis deg selv om at han har soppinfeksjoner mellom tærne, at han snakker med munnen full av mat, og at han tisser på doringen og liker golden showers. Eventuelt andre ting du finner veldig avtennende.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Se for deg han og kona har sex? Tror jeg ville fått avsmak da i alle fall Anonymous poster hash: f912e...13a
Gjest Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Mange gode forslag ovenfor her. Du må bare ta deg sammen og jobbe for å få han ut av systemet. Håpløst å begynne å "tulle" med noen på jobben, særlig den lykkelig gifte sjefen! 1
Strawberrygirl Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2013 Ja, må nok ta meg sammen! Men er ikke lett! men nei, kunne aldri falt meg inn å gjort noe med han!! Vil jo helst at det skal være god stemning på jobben, og roter aldri med noen andre kollegaer heller. Blir bare drama ut av slike ting!! Er bare så plagsomt denne betattheten.. men går som sagt over en dag! Får forte meg å finne noen andre å bli betatt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå