Gå til innhold

Kan katter fise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer, jeg har aldri hørt katten min sleppe en fis. Hunder derimot fiser hele tiden. Noen som har peiling?

Anonymous poster hash: 031e2...1cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det kan de.

Anonymous poster hash: 00283...cb3
Skrevet

Det regner jeg med;) Jeg trooor jeg har hørt før. Men har nok iallfall luktet det;) De gjør det nok ikke like ofte som enkelte hunder da:)

Gjest Eurodice
Skrevet

Bare lurer, jeg har aldri hørt katten min sleppe en fis. Hunder derimot fiser hele tiden. Noen som har peiling?

Ja, katter fjerter. Det lukter pyton.

• Liker 1
Skrevet

Katten min slipper noen herlig lydløse som lukter noe forferdelig!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, katter fjerter. Det lukter pyton.

Men da må de være meget lydløse, for jeg har aldri hørt det. Er det bare hunder og mennesker som fiser med lyd?

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja. Husker katten min fikk akutt diare fordi den hadde spist nabokattens mat, kom løpende mot vinduet for å komme seg ut med noe som kan beskrives som frykt i blikket mens fjertene kom i ett kjør.

Anonymous poster hash: bd68e...06c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men da må de være meget lydløse, for jeg har aldri hørt det. Er det bare hunder og mennesker som fiser med lyd?

Har bare hørt det når katten er skikkelig dårlig i magen. Ellers har det vært lydløse bomber.

Skrevet

Det kan du banne på at de kan. Lukter helt forj*vlig.. Mener jeg også har hørt det en eller annen gang, men at det er en sjeldenhet at det er hørbare fiser.

AnonymBruker
Skrevet

Hm er det sånn, at jo større man er, jo høyere fiser man? Sånn som hunder og mennesker? Mener jeg har hørt en hest fise ganske høyt en gang og.

Skrevet

Det gjør iallefall katten min. Skikkelige smygere, hører ingenting, men brått så slår lukta meg rett ned.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm er det sånn, at jo større man er, jo høyere fiser man? Sånn som hunder og mennesker? Mener jeg har hørt en hest fise ganske høyt en gang og.

Ja jeg vil tro det. Men med det sagt har jeg tatt bakhovene på hester mang en gang og blitt overrasket over dritlukta. Så smygere tror jeg de fleste er i stand til. :P

Skrevet

Vår rampepus slipper av og til noen smygere som kunne vært brukt i kjemisk krigføring. Det beste er at han selv reiser seg og forlater åstedet rett før lukten treffer oss andre...

• Liker 2
Skrevet

Det kan du banne på at de kan! Og jeg kan love deg at det er en innmari dårlig combo når de i tillegg liker å snu ræva si i ansiktet ditt når de tråkker rundt på magen din, som jeg en gang smertelig fikk erfare...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Katten min fiser lydløse stinkbomber, men ikke så ofte.

Hunden min på 70 kg gjør akkurat det samme, har aldri hørt han fise, men fy som de stinker! Så størrelsen har nok ikke noe å si nei. Det er ihvertfall ikke min erfaring.

Anonymous poster hash: 3563e...ffa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, denne tråden fikk meg til å le av en eller annen grunn :skratte:

Anonymous poster hash: cfed7...ba0
  • Liker 4
Skrevet

Katten min bruker å ligge oppå sofaryggen. En gang hun lå på denne måten, med stumpen mot meg, ser jeg at hun røyser halen sin rett oppover, åpner øynene å stirrer manisk inn i mine, før jeg hører tidenes "shhh" lyd. Lukket øynene rolig igjen, la halen ned igjen og sov videre. Og selvfølgelig luktet det ikke noe godt.

• Liker 3
Skrevet

Å ja, visst kan katter fise! :jepp:

Som flere har skrevet er det helst lydløse stinkere som kommer. Når du aner fred og ingen fare, og har en pus som koser seg på fanget, kan idyllen bli brutt av sur pusepromp.

Jeg har også hørt katter fise, men det er sjeldent. Det skjer helst hvis katten er løs i magen.

• Liker 1
Skrevet

Hahha, katter er noen ninjaer når det kommer til fising altså. Har aldri hørt at min katt har det, men må innrømme at det iblant har kommet noen ikke så duftfulle lukt med hun i nærheten.

Skrevet

Ja til og med små kattunger kan det, jeg holdte en av "mine" når de nettopp hadde begynt å gå, å det der lille søte nøstet hadde en voksen fislukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...