AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg kjenner meg veldig klar for å møte en mann for tiden. Men venninnene mine reiser bort nå i en måned, så da får jeg ikke sjansen til å gå ut på byen for å møte noen. Det hadde vært fint om jeg kunne møte noen i andre settinger, men synes ikke det er så lett. Jeg ser av og til kjekke menn på gata eller i butikken, som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med. Men jeg er for flau til å vise interesse åpenlyst. Jeg lurer på om det hadde hatt noen betydning om jeg hadde sett på en mann og smilt, om det er noen sjans for at man hadde kommet i kontakt. Tør ikke selv å være den første til å snakke, da jeg er litt sjenert. Håper det er noen menn her som kan gi råd. Har ikke lyst å drite meg ut, men har så lyst å komme i kontakt. Anonymous poster hash: ed197...822
super-s Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Har du prøvd nettdating da? (Jeg har ikke prøvd det selv, men det sies jo at det er en enkel måte å komme i kontakt med menn!) 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Har du prøvd nettdating da? (Jeg har ikke prøvd det selv, men det sies jo at det er en enkel måte å komme i kontakt med menn!) Nei, nettet har jeg prøvd og det er ingenting for meg. Ønsker mest råd om hvordan komme i kontakt med de som jeg ser på min vei og ønsker kontakt med. Hvordan vekke oppmerksomheten deres. Anonymous poster hash: ed197...822
absinthia Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Tja.... Hva liker du å drive på med da? Kan du ikke melde deg på et kurs i ett eller annet du synes er interessant, en eller annen friluftsaktivitet, tur for single i regi av turistforeningen eller noe slikt? ....eller gjør som jeg da jeg møtte min kjære ( selv om det ikke ble oss før etter et par års bekjentskap på denne måten) gå på en rockepub for å høre på musikken og still deg ved bardisken der mange menn ofte står litt i løpet av kvelden. Ble kjent med en hel liten haug på denne måten, men hadde riktignok ingen intensjoner om forhold, selv om de var både kjekke, intelligente, men de var fine å henge sammen med på pub, når venninnene ikke kunne bli med ut og etterhvert smeltet vennekretsene våre inn i hverandre. De fungerte litt som min trygge havn når en del andre menn ble litt for innpåslitne. Og så endte jeg jo opp med en av de som jeg brukte mest tid på å snakke med. Endret 15. juni 2013 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Tja.... Hva liker du å drive på med da? Kan du ikke melde deg på et kurs i ett eller annet du synes er interessant, en eller annen friluftsaktivitet, tur for single i regi av turistforeningen eller noe slikt? Jeg har pleid å gå på dansekurs, men disse er avsluttet for sommeren. Ikke noen singelturer som er aktuelle for meg, er ikke et friluftsmenneske. Anonymous poster hash: ed197...822
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Nei, nettet har jeg prøvd og det er ingenting for meg. Ønsker mest råd om hvordan komme i kontakt med de som jeg ser på min vei og ønsker kontakt med. Hvordan vekke oppmerksomheten deres. Anonymous poster hash: ed197...822 Annet enn "vis interesse" og "bli mindre sjenert", kommer jeg ikke på så mange råd. Anonymous poster hash: 98060...773 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Jeg kjenner meg veldig klar for å møte en mann for tiden. Men venninnene mine reiser bort nå i en måned, så da får jeg ikke sjansen til å gå ut på byen for å møte noen. Det hadde vært fint om jeg kunne møte noen i andre settinger, men synes ikke det er så lett. Jeg ser av og til kjekke menn på gata eller i butikken, som jeg kunne tenkt meg å bli kjent med. Men jeg er for flau til å vise interesse åpenlyst. Jeg lurer på om det hadde hatt noen betydning om jeg hadde sett på en mann og smilt, om det er noen sjans for at man hadde kommet i kontakt. Tør ikke selv å være den første til å snakke, da jeg er litt sjenert. Håper det er noen menn her som kan gi råd. Har ikke lyst å drite meg ut, men har så lyst å komme i kontakt. Anonymous poster hash: ed197...822 Send over noen fine smil. Si hei hvis du har lyst å prate med noen. Da er det helt sikkert en som tar initiativet til videre prat :-). Og du driter deg ikke ut. 1
absinthia Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har pleid å gå på dansekurs, men disse er avsluttet for sommeren. Ikke noen singelturer som er aktuelle for meg, er ikke et friluftsmenneske. Anonymous poster hash: ed197...822 Mens du skrev dette oppdaterte jeg innlegget mitt, så det er kommet noen tillegspunkter. Har du noen ting du interesserer deg for som er ting som menn iblant er litt nerdete på da? Jeg er litt metalnerdete og er i tillegg interessert i mye annen musikk - mannen påstår at jeg blant annet er musikkinteressert på samme måten som menn, har en del nerdefakter og at det blant annet derfor jeg smeltet så fint inn i kompisgjengen hans. ... Kanskje du kan begynne med modelltog?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Send over noen fine smil. Si hei hvis du har lyst å prate med noen. Da er det helt sikkert en som tar initiativet til videre prat :-). Og du driter deg ikke ut. Jeg har lyst til å gjøre det. Men jeg er litt redd for at han er vant med å få oppmerksomhet, og synes jeg er enda en klengete dame. Og kanskje har han allerede dame. Uansett svir det litt hvis jeg bare får et likegyldig blikk tilbake. Da føler jeg at jeg har bydd meg frem, men ikke ser bra nok ut. Anonymous poster hash: ed197...822
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Mens du skrev dette oppdaterte jeg innlegget mitt, så det er kommet noen tillegspunkter. Har du noen ting du interesserer deg for som er ting som menn iblant er litt nerdete på da? Jeg er litt metalnerdete og er i tillegg interessert i mye annen musikk - mannen påstår at jeg blant annet er musikkinteressert på samme måten som menn, har en del nerdefakter og at det blant annet derfor jeg smeltet så fint inn i kompisgjengen hans. ... Kanskje du kan begynne med modelltog? Nei, jeg er ikke nerdete. Er veldig feminin i mine interesser og i væremåte. Liker kunst og design, men det er ikke så mange menn som er opptatt av det. Anonymous poster hash: ed197...822
Gjest Svampebob1 Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har lyst til å gjøre det. Men jeg er litt redd for at han er vant med å få oppmerksomhet, og synes jeg er enda en klengete dame. Og kanskje har han allerede dame. Uansett svir det litt hvis jeg bare får et likegyldig blikk tilbake. Da føler jeg at jeg har bydd meg frem, men ikke ser bra nok ut. Anonymous poster hash: ed197...822 Men sånn må du ikke tenke. Hvis han er slik, så er han jo ikke noe å samle på uansett. Dessuten, klengete damer er de som man må si nei til 10 ganger... Og fortsatt gir de seg ikke. Litt oppmerksomhet er uansett koselig, selv om man får mye av det fra før.. Det synes nå jeg, ihvertfall :-) Ikke sammenligne deg slik. Ikke la han bestemme din verdi. Og den som intet våger, intet vinner. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Men sånn må du ikke tenke. Hvis han er slik, så er han jo ikke noe å samle på uansett. Dessuten, klengete damer er de som man må si nei til 10 ganger... Og fortsatt gir de seg ikke. Litt oppmerksomhet er uansett koselig, selv om man får mye av det fra før.. Det synes nå jeg, ihvertfall :-) Ikke sammenligne deg slik. Ikke la han bestemme din verdi. Og den som intet våger, intet vinner. Nei, ok, jeg skal våge mer. Starter i morgen. Anonymous poster hash: ed197...822
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har lyst til å gjøre det. Men jeg er litt redd for at han er vant med å få oppmerksomhet, og synes jeg er enda en klengete dame. Og kanskje har han allerede dame. Uansett svir det litt hvis jeg bare får et likegyldig blikk tilbake. Da føler jeg at jeg har bydd meg frem, men ikke ser bra nok ut. Anonymous poster hash: ed197...822 Det er så mange damer som ikke tar initiativ på prinsipp at de færreste menn er vant med oppmerksomhet. Avvisning er noe alle må lære å takle. Anonymous poster hash: 98060...773
absinthia Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Nei, jeg er ikke nerdete. Er veldig feminin i mine interesser og i væremåte. Liker kunst og design, men det er ikke så mange menn som er opptatt av det. Anonymous poster hash: ed197...822 Joda, har flere mannlige kunstnere i vennekretsen, men de er forresten stort sett opptatte så jeg kan ikke si hvor de holder til. Ellers så spørs det jo helt hvilken type menn du liker når det gjelder hva du bør gjøre for å treffe dem på rett sted i en annen setting enn på byen eller på nett. Litt og topic, men det er fullt mulig å være svært feminin samtidig som man er litt nerdete. Endret 15. juni 2013 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har pleid å gå på dansekurs, men disse er avsluttet for sommeren. Ikke noen singelturer som er aktuelle for meg, er ikke et friluftsmenneske. Anonymous poster hash: ed197...822 Sjekk ut hvor og når det arrangeres quiz-kvelder der du bor. Gå til et bord med noen gutter og spør om du kan være med. Anonymous poster hash: b47ed...3ab 1
BreakEveryRule Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Nei, jeg er ikke nerdete. Er veldig feminin i mine interesser og i væremåte. Liker kunst og design, men det er ikke så mange menn som er opptatt av det. Anonymous poster hash: ed197...822 Hva slags alderssegment befinner du deg i? Kunststudenter og arkitektstudenter høres ut som en kjempebra match for deg. Dra på arrangementer for disse, dra på utesteder disse bruker å henge, burde prøve det selv om du skulle være i 30+ kategorien :-) Endret 15. juni 2013 av BreakEveryRule
Gjest Svampebob1 Skrevet 15. juni 2013 #17 Skrevet 15. juni 2013 Nei, ok, jeg skal våge mer. Starter i morgen. Anonymous poster hash: ed197...822 Tommel opp og lykke til! :-)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #18 Skrevet 15. juni 2013 Nei, jeg er ikke nerdete. Er veldig feminin i mine interesser og i væremåte. Liker kunst og design, men det er ikke så mange menn som er opptatt av det. Anonymous poster hash: ed197...822 Ikke mange nei, men vi finnes ;-) Anonymous poster hash: e870b...a16
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #20 Skrevet 15. juni 2013 Hva slags alderssegment befinner du deg i? Kunststudenter og arkitektstudenter høres ut som en kjempebra match for deg. Dra på arrangementer for disse, dra på utesteder disse bruker å henge, burde prøve det selv om du skulle være i 30+ kategorien :-) Ja, jeg er 30+. Men jeg er ikke høyt utdannet, så vil vel kanskje føle jeg kommer litt til kort i slike miljøer... Anonymous poster hash: ed197...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå