Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg kan ikke si 100% at jeg er sanndrømt, men har hatt flere skremmende ting som jeg først har drømt, før det har skjedd. Kan jo være underbevisstheten og, men jeg syns det er kjempeskummelt!

Eksempler: drømte at kjæresten min var utro og gjorde det slutt. Noen dager senere gjorde han det slutt, og det viste seg at han hadde vært utro. Skikkelig freaky! Har også drømt om at folk har dødd, også har den personen jeg drømte om dødd ikke lenge etterpå..

Har også drømt om at jeg har snakket med døde familiemedlemmer, som har bedt meg skjerpe meg i perioder jeg ikke har hatt det bra. Kjennes av og til ut som noen stryker meg over kinnet eler holder rundt meg. Er sikker på at det er bestemoren min av en eller annen grunn.

Er dette vanlig? Jeg er ikke gal altså, sikkert mange som ikke tror meg og jeg liker ikke snakke med folk om det. Føles bare for.. sykt.

Anonymous poster hash: aa50f...374
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker overnaturlige ting, og liker derfor veldig godt å høre om slikt. Har dog ingen merkbare evner selv.. Om det er vanlig med slike opplevelser/tanker kan jeg ikke si noe på - men jeg tviler på at det er særdeles uvanlig. Jeg synes ikke du høres gal ut, om det er en 'trøst' :)

Skrevet

Er IKKE uvanlig å være sanndrømt :) Så hvis du er sanndrømt, trenger du ikke å få andre til å tro at du er det. Fordi de aller, aller fleste mennesker forstår ikke at vi er mer enn bare våre fysiske kropper, vårt ego, vår jobb osv, u name it og mange utelukke dette totalt. Men det er helt OK. Det er ikke vits å måtte forklare dette til andre som ikke vil forstå, uansett hva det gjelder.

Se det på en "gave" som bare er din og det er opp til deg sjøl om du vil lytte til deg selv/gave/intuisjon/whatever eller ikke. Å være sanndrømt handler egentlig bare om å få beskjeder fra deg selv på en måte, disse "beskjedene" er lettere å få fatt i når man er i en ubevisst tilstand, borte fra all ytre distraksjoner i hverdagslivet, som i drømmer eller dyp meditasjon, vanskelig å forklare... Mer vet jeg egentlig ikke. Du er absolutt ikke gal eller unormal uansett hva folk vil si om det! Er mange, mange som opplever dette til vanlig :P

Skrevet

Jeg har også hatt MANGE sanne drømmer og jeg blir like sjokkert hver gang det skjer, og jeg drømmer også veldig ofte om de samme tingene, jeg har veldig lyst og finne ut hva de betyr, vet noen av dere om nettsider eller bøker der man kan finne ut hva de betyr?

Drømmer er veldig viktig for meg, jeg våkner ofte med spesielle følelser etter drømmer som sitter i kroppen hele dagen.

Skrevet

Ikke en veldig spennende sanndrøm, men ble likevel litt satt ut... Drømte jeg fikk 5+ på en geografiprøve dagen før vi fikk tilbake resultatet. Jeg fikk 5+.

Skrevet

Jeg skreiv ned alle mine drømmer for noen år siden og tok vare på de, så tok jeg de frem en dag og leste igjennom de og da så jeg at masse av de tingene hadde skjedd årene etter jeg hadde drømt de :) Det er ganske spesielt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen er sanndrømt. Det er bare det at du har selektiv hukommelse og kun husker gangene noe tilfeldigvis skjedde. Du glemmer alle de gangene du drømte noe som ikke skjedde.

Du har levd i en god del år, og sover sannsynligvis hver natt. Det betyr at du drømmer flere hundre drømmer i året. Hvis du faktisk var sanndrømt ville du hatt flere hundre slike opplevelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...