Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har skikkelig kjærlighetssorg for tiden?

Jeg hørte denne sangen for noen uker siden, begynte å hylgrine. Han synger om hvordan jeg føler meg jo:

http://www.youtube.com/watch?v=1lefGrqcC1A

Anonymous poster hash: 84ec3...394
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fin sang det der. Liker bedre orginalen dog. :)

Anonymous poster hash: cfac2...79c
AnonymBruker
Skrevet

Fin sang det der. Liker bedre orginalen dog. :)

Liker begge jeg. Men har aldri blitt så grepet av teksten som jeg har nå.. Hun som har skrevet den er forresten norsk.

3 mnd siden jeg ble dumpet av min elskede.. Kommer aldri til å komme over det føles det som. Kanskje jeg bare skal skaffe meg en rebound?

AnonymBruker
Skrevet

Liker begge jeg. Men har aldri blitt så grepet av teksten som jeg har nå.. Hun som har skrevet den er forresten norsk.

3 mnd siden jeg ble dumpet av min elskede.. Kommer aldri til å komme over det føles det som. Kanskje jeg bare skal skaffe meg en rebound?

Det var vel Ina Wroldsen som skrev den der ja. Hun har skrevet ganske mye for mange hun. Hørte du låten hennes da som hun fremførte på Senkveld ? Hun er vanvittig dyktig.. Og det var litt artig å se Tone bli så ukomfortabel som da.

Og du kommer nok deg over ham til slutt. En rebound kan hjelpe, det gjør det for noen.

Eller du får se på det slik: http://www.youtube.com/watch?v=V3KotP1V0E8

(Selv kan jeg forøvrig relatere til " I want the world at my feet, even if its bittersweet ". ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det var vel Ina Wroldsen som skrev den der ja. Hun har skrevet ganske mye for mange hun. Hørte du låten hennes da som hun fremførte på Senkveld ? Hun er vanvittig dyktig.. Og det var litt artig å se Tone bli så ukomfortabel som da.

Og du kommer nok deg over ham til slutt. En rebound kan hjelpe, det gjør det for noen.

Eller du får se på det slik: http://www.youtube.com/watch?v=V3KotP1V0E8

(Selv kan jeg forøvrig relatere til " I want the world at my feet, even if its bittersweet ". ;)

Ja, det så jeg, kjempedyktig dame med en fantastisk stemme. Leona Lewis ja, det er kjærlighetssorg-musikk, det. Fin sang.

Har helt glemt hvordan jeg flørter og alt, tenk om jeg møter en kjekk kar også begynner jeg å gnåle om at jeg dør av kjærlighetssorg og savner exen. Ikke bra! Noen som har funnet seg en rebound etter et brudd forresten? Og hvordan gikk det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det så jeg, kjempedyktig dame med en fantastisk stemme. Leona Lewis ja, det er kjærlighetssorg-musikk, det. Fin sang.

Har helt glemt hvordan jeg flørter og alt, tenk om jeg møter en kjekk kar også begynner jeg å gnåle om at jeg dør av kjærlighetssorg og savner exen. Ikke bra! Noen som har funnet seg en rebound etter et brudd forresten? Og hvordan gikk det?

Helt klart. Har lenge hatt sansen for Wroldsen og har lurt på når henne skulle ta steget å fremføre noen av låtene hennes på egenhånd. Og Leona Lewis har jo en helt kurant stemme hun. Liker egentlig bedre låten " Run ", men den hadde jo ikke passet seg like bra nå gjerne.

Har du glemt hvordan man flørter? Vel, det er ingen kunst egentlig. Og har du kunnet det én gang, vil du nok fort komme deg inn igjen i det. En grei tommelfingerregel er å ikke pjatte for mye om eksen sin da, men slik er det vel og i de fleste anledninger. Jeg har aldri hatt noen tro på en rebound så jeg har aldri utsatt meg for det. Men kanskje det blir noen flere spenstige og innholdsrike svar her dog.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tuller du så mye med meg egentlig? Hva er det du prøver å oppnå med det?

Du er så mye frem og tilbake, og da helst på din egen situasjon. Også klager du på meg igjen fordi jeg er vinglete. Så klager jeg på deg fordi du er, og så du på meg igjen fordi da er jo jeg og. Så klager du og sitter dine krav, også klager jeg og sitter mine, men ingen av oss responderer på den andres. Og slik har vi det gående i en veldig forutsigbar og destruktiv gang. Og klart det ødelegger for relasjonen, det gjør jo det for begges del.

Jeg vet ikke med deg, men dette gjør ikke meg noe mindre forvirret akkurat. Og jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette heller egentlig, men kanskje det er rødvinen i meg som får meg til å gjøre det. Å skylde på fylla blir for dumt, men noen ganger er det jo den som er den x-faktoren som fremprovoserer hva enn.

Og vet du, jeg kan vise forståelse for mye, men ikke alt.
Om du er opptatt med ditt og din, er det helt greit og jeg kan respektere det, ta hatten min og gå videre.
Er du ikke opptatt, men mye henger igjen fra forrige og du ønsker deg ikke noe nytt for øyeblikket, er det også helt greit. Virkelig, jeg kan forstå det så vanvittig godt og, om du vil bruke tid på deg selv nå.

Men hvis du bare leker med meg, har jeg ingen forståelse for det.
Det er så egoistisk og så utrolig dårlig gjort av deg om det er tilfelle.

Men er du usikker og vet ikke hva du vil, kan jeg til dels forstå det.

Om du verken vil fraskyve deg noe eller gå i møte mot noe. Men selv om jeg forstår hvorfor, betyr ikke det at det er mindre slemt av den grunn. Andre menneskers følelser er virkelig ikke noe hyggelig å leke med på deres bekostning. Dette kan du kanskje forestille deg selv og, mtp på playere og den slags.

Så om du har det i deg til å fortelle meg sannheten for en gang skyld.. Hva vil du med meg ?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor tuller du så mye med meg egentlig? Hva er det du prøver å oppnå med det?

Du er så mye frem og tilbake, og da helst på din egen situasjon. Også klager du på meg igjen fordi jeg er vinglete. Så klager jeg på deg fordi du er, og så du på meg igjen fordi da er jo jeg og. Så klager du og sitter dine krav, også klager jeg og sitter mine, men ingen av oss responderer på den andres. Og slik har vi det gående i en veldig forutsigbar og destruktiv gang. Og klart det ødelegger for relasjonen, det gjør jo det for begges del.

Jeg vet ikke med deg, men dette gjør ikke meg noe mindre forvirret akkurat. Og jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette heller egentlig, men kanskje det er rødvinen i meg som får meg til å gjøre det. Å skylde på fylla blir for dumt, men noen ganger er det jo den som er den x-faktoren som fremprovoserer hva enn.

Og vet du, jeg kan vise forståelse for mye, men ikke alt.

Om du er opptatt med ditt og din, er det helt greit og jeg kan respektere det, ta hatten min og gå videre.

Er du ikke opptatt, men mye henger igjen fra forrige og du ønsker deg ikke noe nytt for øyeblikket, er det også helt greit. Virkelig, jeg kan forstå det så vanvittig godt og, om du vil bruke tid på deg selv nå.

Men hvis du bare leker med meg, har jeg ingen forståelse for det.

Det er så egoistisk og så utrolig dårlig gjort av deg om det er tilfelle.

Men er du usikker og vet ikke hva du vil, kan jeg til dels forstå det.

Om du verken vil fraskyve deg noe eller gå i møte mot noe. Men selv om jeg forstår hvorfor, betyr ikke det at det er mindre slemt av den grunn. Andre menneskers følelser er virkelig ikke noe hyggelig å leke med på deres bekostning. Dette kan du kanskje forestille deg selv og, mtp på playere og den slags.

Så om du har det i deg til å fortelle meg sannheten for en gang skyld.. Hva vil du med meg ?

Ble forvirret her...Er du ts, eller kjæresten til ts? Eller en annen i samme situasjon?

AnonymBruker
Skrevet

Ble forvirret her...Er du ts, eller kjæresten til ts? Eller en annen i samme situasjon?

TS her, det var ikke jeg som skrev den lange teksten over. Virker som det er en som har skrevet en tekst til sin ex..

Jeg er lei av løgner og dårlig oppførsel fra mannfolk. Greit, vi kvinner er sikkert like ille men nå er det en mann som har såret meg ufattelig dypt. Jeg orker nesten ingenting, sitter bare inne og ser på tv-serier og trener.

Kanskje det ER på tide å komme seg ut igjen? Spørsmålet er om jeg noengang tør å stole på en mann igjen.. Tror kanskje ikke det. Men jeg savner å gå ut og danse, og bli kjent med nye folk om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...