Gå til innhold

Noen som faktisk har likt å bli sjekket opp på et offentlig sted?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om en del synes det er greit å bli sjekket opp/sjekke opp andre på plasser som butikker (kunde eller ansatt), kafeer, bibliotek/lesesal, buss osv., men er det noen her som faktisk har/har hatt en kjæreste du møtte første gang på en plass som dette, hvor en av dere tok initiativ til noe mer enn å prate med en fremmed?

Anonymous poster hash: 00ab8...9c7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Sjekking på offentlig sted er overlatt til partysvensker og tyrkere her i verdens rikeste og mest likestilte land må vite.....

AnonymBruker
Skrevet

Sjekking på offentlig sted er overlatt til partysvensker og tyrkere her i verdens rikeste og mest likestilte land må vite.....

Vel, jeg lurer på om det er slik at det gir et dårlig inntrykk, at man lett blir stemplet som en viss type hvis man "prøver" seg - enten det er å initiere til en samtale, åpenbart flørte eller spørre om nr, etc. Sjekking med selvsikkerhet - player eller lignende, "forsøk" på sjekking, uten selvsikkerhet - creepy, kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte en gang en mann om han ville ha godteri. Han svarte nei. Det var kroken på døra for offentlig sjekking for min del. Match.com neste!

Anonymous poster hash: 9f87d...732
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Vel, jeg lurer på om det er slik at det gir et dårlig inntrykk, at man lett blir stemplet som en viss type hvis man "prøver" seg - enten det er å initiere til en samtale, åpenbart flørte eller spørre om nr, etc. Sjekking med selvsikkerhet - player eller lignende, "forsøk" på sjekking, uten selvsikkerhet - creepy, kanskje.

Jeg forstår godt at du lurer på det. Ikke så rart kanskje når man tenker på at omtrent all atferd som ikke er innenfor konformitetens normer i det selvutslettende politisk korrekte likestilte "alle skal med" landet nærmest stemples som enten trakkasserende eller planlegging av terrorisme - sånn for å spissformulere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår godt at du lurer på det. Ikke så rart kanskje når man tenker på at omtrent all atferd som ikke er innenfor konformitetens normer i det selvutslettende politisk korrekte likestilte "alle skal med" landet nærmest stemples som enten trakkasserende eller planlegging av terrorisme - sånn for å spissformulere.

Ajagojn er kloook <3

Vil du være med meg hjem og se på valpene mine, forresten? :)

AnonymBruker
Skrevet

møtte eksen min på en bussholde plass. i edru tilstand!

møtte en annen eks når vi gikk forbi hverandre i en handlegate.

liker ikke veldig godt når folk gir meg nummer osv når jeg er på jobb. men det er EN fyr som jeg kunne gjort en unntak ;p er han kjekk nok går det meste ;P haha

Anonymous poster hash: c279a...64d
  • Liker 1
Skrevet

er butikk et offentlig sted?

AnonymBruker
Skrevet

er butikk et offentlig sted?

Nei, men ville ikke gjøre overskriften for lang. Mente steder eller situasjoner hvor andre folk man ikkje kjenner oppholder seg eller ferdes på dagtid, som ikke er typiske sjekkeplasser.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ajagojn er kloook <3

Vil du være med meg hjem og se på valpene mine, forresten? :)

Der var du heldig, jeg er en "dog-man", også når det handler om kjæledyr (du tog den?).....

Skrevet

Jeg sjekka opp han som nå er samboeren min på en kaffebar, og det var første gang vi møttes. :vetikke:

Skrevet

Nei, jeg synes det er litt vel slitsomt med menn som sjekker bevisst på offentlig sted, men litt jevnlig småflørting over grønnsaksdisken på butikken jeg handlet på eller lignende har gitt meg et par bekjentskaper/ nye mannlige venner, selv om det ikke ble noe forhold av det, og det var igrunn ikke noe mål heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...