Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 3 dager siden mistet jeg den beste jenta jeg noen gang har hatt!
vi var sammen i 20 mnd å hadde det helt perfekt frem til rundt februar i år.

vi forlovet oss på bursdagen hennes (som er 11 feb) å alt var bare som en drøm.

men litt etter litt så begynte ting å skrante.. vi kranglet mer og mer om små ting

å jeg ble mer å mer sjalu på henne fordi hun har så mange gutte venner (noe hun alltid bare har hatt siden barndommen).

å ettersom tiden gikk så begynte hun å avvise meg mer å mer når jeg feks ville sitte i sofaen å kose å kysse litt. jeg innså etterhvert at jeg var egentlig ganske innpåsliten med henne å ble egentlig en stor "fløtepus".

men en viktig ting som jeg har innsett etter det har blitt slutt å som også er grunnen til at jeg forandret meg sånn er at jeg hadde helt glemt meg selv oppi hele forholdet.

jeg tenkte ikke på mine interresser eller venner eller noen ting, jeg tenkte kun på hun hele tiden å ville være med henne hele tiden. å jeg traff henne igår siden det var bursdagen min å litt sånn så snakket vi ut å jeg fikk åpnet dette for henne at jeg har innsett hva jeg gjorde feil. at jeg prioriterte feil å skulle brukt mer tid på meg selv å mine venner å ikke bare hun. så det jeg spørr om nå er.

er det en eneste mulighet for at vi kan finne tilbake til hverandre, eller hva burde jeg gjøre evt ikke gjøre for å få henne til å komme til meg igjen?

jeg takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere burde ihvertfall snakke sammen.. :) Er begge innstilt på å finne sammen igjen er det forhåpentligvis det som vil skje:)

Anonymous poster hash: 70574...86f
Skrevet

Dere burde ihvertfall snakke sammen.. :) Er begge innstilt på å finne sammen igjen er det forhåpentligvis det som vil skje:)

vi fikk snakket litt sammen igår, men jeg vet egentlig ikke hva som kom ut av det.. jeg vet bare at det meste vi har vært fra hverandre på disse nesten 2 årene er at det meste vi har vært fra hverandre er max 3-4 dager i strekk.. så kanskje jeg bare burde holde meg helt unna uten å ta noe kontakt før hun gjør det? (noe som jeg vet at jeg klarer å gjøre også) :)

AnonymBruker
Skrevet

vi fikk snakket litt sammen igår, men jeg vet egentlig ikke hva som kom ut av det.. jeg vet bare at det meste vi har vært fra hverandre på disse nesten 2 årene er at det meste vi har vært fra hverandre er max 3-4 dager i strekk.. så kanskje jeg bare burde holde meg helt unna uten å ta noe kontakt før hun gjør det? (noe som jeg vet at jeg klarer å gjøre også) :)

Det er vanskelig å si, kjenner ikke dere og vet ikke noe mer enn det du skriver..

Personlig hadde jeg brukt noen dager til å tenke over hva som har skjedd, også kan du jo prate med henne. Da har alt roet seg litt og dere vet hva dere vil videre :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke at jeg har noe med det, men du poster det offentlig, som betyr at du vil ha oppmerksomhet/tilbamelding.

Sånn det høres ut burde du finne deg en av samme kjønn. Kle på deg litt lær, ta en tur ut, bli litt tipsy, komme deg over terskelen/ ut av skapet.

Lykke til !

Gjest gjest
Skrevet

Ikke at jeg har noe med det, men du poster det offentlig, som betyr at du vil ha oppmerksomhet/tilbamelding.

Sånn det høres ut burde du finne deg en av samme kjønn. Kle på deg litt lær, ta en tur ut, bli litt tipsy, komme deg over terskelen/ ut av skapet.

Lykke til !

???

Skrevet

Tror absolutt at det er mulig om hun ønsker det.

Forholdet hørtes litt ut som mitt tidligere forhold. Han distanserte seg fra sine venner og egne hobbyer. Gjorde aldri noe for seg selv, selv om at jeg ønsket at han skulle gjøre det.

Jeg spurte stadig vekk om han ikke ville finne på noe med sine venner ettersom jeg alltid var ute med mine, men det gadd han ikke, og det ble rett og slett for slitsomt for meg.

Han ble en fløtepus som ikke var helt seg selv og det ble litt for mye.

Min forlovede, han jeg er sammen med nå er kanskje litt for mye ute, også i perioder der jeg virkelig trenger å ha han hjemme, men det merkes at forholdet vårt er mye bedre når vi også har andre ting å fokusere på i livet.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Kvinner er kompliserte. Enten blir det for mye eller for lite. I ditt tilfelle muligens for mye.

Hvilken grunn oppga hun når hun gjorde det slutt?

Kvinner er ikke så ulike fra menn egentlig. Kvinner liker også å må kjempe litt for oppmerksomheten. Det kan bli litt mye når mannen vil kose heeeeeeeeele tiden.

Vær selvstendig, gå ut med venner og ikke kontakt henne. :) Kanskje hun tar kontakt litt senere når hun ser at du klarer deg helt fint uten henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...