Gå til innhold

Legges de etter kl.slett eller antall timer etter siste lur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er utrolig vanskelig å finne rett tidspunkt for når lillegutt er trøtt nok til å legges. Siste lur variere og vet ikke om de skal telle timer etter siste lur eller se på kl.slettet iforhold til legging. Nå legges han alt fra 20- 21. Han er fire mnd i dag

Anonymous poster hash: a93ee...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby er også 4 mnd, og jeg legger henne når hun er trøtt, rett og slett. Som oftest blir det natt mellom 23-01 her. Om jeg legger henne tidligere våkner hun etter en liten stund og er våken til 23-01 alikevel (altså ser jeg på det som en lur), så jeg gidder ikke prøve på noe tidligere legging selvom det er "riktig etter klokka".

:)

Skrevet

Min baby har siden hun var 2 måneder blitt lagt ca. 19.00. Vi har litt slingringsmonn både ene og andre veien med tanke på hvor trøtt hun er.

Våkner hun fra siste luren 17.00, kan hun gjerne legges for kvelden 18.30-18.45. Våkner hun 18.00, kan hun legges 19.15-19.30. 19.00 er altså det ideelle, men vi ser henne an fra dag til dag. Hun har tre lurer per dag, og disse lurene kommer helt an på når hun står opp om morgenen.

Skrevet

Her ser vi det også an. Jenta vår er 4,5 måned. Men som regel legger vi henne for natta allerede klokken 18. I går var vi ute på noe og hun hadde sin vanlige halvtimesdupp klokken 18, da sovnet hun for natten mellom 19:30 og 20 en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...