AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Ei venninne har fått baby i dag og har ennå ikke annonsert det på facebook men hun har fortalt det til noen (blant annet meg). Jeg kikket nettopp på hennes profil på facebook for å se om det er annonsert der, men nei, da så jeg at flere venninner av henne har postet hjerter på veggen, tydelig fordi de vet "hemmeligheten". Hva er det egentlig som gjør at folk MÅ vise at de vet ting først? De kunne sendt henne hjerter på privaten i en mld, det har jeg gjort, jeg vil ikke avsløre noe på veggen hennes. Jeg er gravid selv om jeg vil være den første som deler det på min profil, folk er ikke dumme så masse hjerter vil få folk til å skjønne hva som har skjedd. Men andre MÅ vise folk at de vet noe. Sånne ting har jeg sett før i forbindelse med forskjellige ting, hvorfor skal man alltid konkurrere om "jeg viste det først"? Anonymous poster hash: f6408...22f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Kan jo tilføye at når ei venninne døde ble det skrevet om det på veggen hennes av venner (jeg kommer til å savne deg ol) kort tid etter hun ble funnet død, kanskje ikke alle i familien viste om det ennå, syke folk som gjør sånt! Man venter med sånt av respekt for familien. Anonymous poster hash: f6408...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå