Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #1 Skrevet 12. april 2004 Blir snart sprø,,, kvalm som bare det på andre dagen nå... også plaget med diare...... slitsomt i lengden :veldigsur: Noen som har noen gode råd?? Går også å benter på "tantebesøk" som ikke kommer, er på dag 34 i syklusen nå, problemet er bare at jeg ikke vet hvor lange sykluser jeg har pga at jeg luttet med p-pillen i mars..... blir snart gal :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #2 Skrevet 12. april 2004 glemte å skrive over at jeg lurer på om kanksje kvalmen kan komme som følge av graviditet, hadde mest sannsynlig EL 1.april, så det er jo om så er tidlig at svangerskapskvalmen dukker opp nå...??
Gjest 1111 Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Har lest et sted at svangerskapskvalme kan dukke opp allerede et par timer etter befruktning :o så kanskje en graviditetstest ville vært lurt?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Har tenkt på det, men slik formen er nå, våger jeg ikke ta en tur på apoteket...... må ha en wc i umiddelbar nærhet..... :veldigsur: gangske så ubehagelig..... Sitter å kjemper for å få i meg et knekkebrød og litt cola i håp om at noe Svigermor ringte akkurat og var bekymret.... lurte på om det var noe jeg trengte... skulle sagt graviditetstest da... skal tro hva hun hadde sagt da
Gjest 1111 Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Du får prøve å få i deg litt cola og håpe på at du blir bedre, og med en gang du føler deg bra nok til å gå ut, så kjøp en graviditet-test. lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå