AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hva synes du om amming på lokaltog, synes du det er greit? Regner med det er bedre enn å høre på en stakkars, sulten unge? Anonymous poster hash: d17d8...850
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Hvis kvinner skal få ta fram puppene sine i offentlighet bør menn få gnukke kuken i offentlighet. Anonymous poster hash: 363e9...2eb 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Hvorfor skal ikke det være greit? Og er det mer ugreit på lokaltog enn andre offentlige steder? Det skjønner jeg ikke. Så lenge det gjøres diskret så ser jeg ikke problemet. 14
Heisenberg Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Hvorfor skal ikke det være greit? Og er det mer ugreit på lokaltog enn andre offentlige steder? Det skjønner jeg ikke. Så lenge det gjøres diskret så ser jeg ikke problemet. Kunne ikke vært mer enig. 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Hvis kvinner skal få ta fram puppene sine i offentlighet bør menn få gnukke kuken i offentlighet. Anonymous poster hash: 363e9...2eb Er det noen som er avhengig av kuken din for mat? I så fall, kjør på! 30
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Hvis kvinner skal få ta fram puppene sine i offentlighet bør menn få gnukke kuken i offentlighet. Anonymous poster hash: 363e9...2eb Det der har virkelig ingen sammenheng. Når en kvinne ammer barnet sitt er det for å gi barnet mat. Du gir ingen mat dersom du runker. Skjerpings! Anonymous poster hash: 65207...8ea 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Fryktelig politisk ukorrekt, men jeg synes det er ubehagelig når noen drar frem puppen to cm fra meg. Mat eller ikke mat. Man kan jo ta det på toalettet, som man må hvis det er snakk om bleieskift. Anonymous poster hash: b6ed7...1f5 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Fryktelig politisk ukorrekt, men jeg synes det er ubehagelig når noen drar frem puppen to cm fra meg. Mat eller ikke mat. Man kan jo ta det på toalettet, som man må hvis det er snakk om bleieskift. Anonymous poster hash: b6ed7...1f5 Hva hvis man har eget sete da, og skjuler brystet? Anonymous poster hash: d17d8...850
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Eget sete = Alle 2/3 setene for seg selv Anonymous poster hash: d17d8...850
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Eget sete = Alle 2/3 setene for seg selv Anonymous poster hash: d17d8...850 Hadde ikke gjort meg noe så lenge du ikke satt rett ved siden av eller midt i mot. Anonymous poster hash: b6ed7...1f5 1
Teriyaki Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Jeg har ammet mye offentlig selv, men med singlet under topp-teknikk har ingen sett en millimeter av hud når jeg har ammet. Da blottet kvinner med utringning brystene mer enn meg, for å si det sånn. Tåler man ikke det, så har man problemer. Endret 15. juni 2013 av Teriyaki 26
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Det er helt greit for meg sålenge en bruker ammesjal/babyteppe e.l for å dekke seg til. Men når det er sagt så velger jeg heller å se en pupp enn å høre på babyskrik på togturen, om jeg absolutt må velge mellom to onder Synes generelt det er uhøflig å ikke dekke seg til, så jeg kommer til å kjøpe en ammesjal e.l når den tid kommer - mest for min egen del, men det kommer garantert resten av tilskuerne tilgode også. Anonymous poster hash: 128db...930 3
Nerine_ Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Det er helt greit for meg sålenge en bruker ammesjal/babyteppe e.l for å dekke seg til. Men når det er sagt så velger jeg heller å se en pupp enn å høre på babyskrik på togturen, om jeg absolutt må velge mellom to onder Synes generelt det er uhøflig å ikke dekke seg til, så jeg kommer til å kjøpe en ammesjal e.l når den tid kommer - mest for min egen del, men det kommer garantert resten av tilskuerne tilgode også. Anonymous poster hash: 128db...930 Er det ikke såpass enkelt som å se en annen vei om du skulle oppdage at noe ammet uten å dekke seg til med ammesjal? 9
Gjest Gaby Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 Syns det er koselig å se ammende mødre jeg, selvfølgelig er det greit å amme hvor som helst. Det er vel ikke så mange som dytter puppen opp i ansiktet på nabopersonen når babyen skal spise. 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Fryktelig politisk ukorrekt, men jeg synes det er ubehagelig når noen drar frem puppen to cm fra meg. Mat eller ikke mat. Man kan jo ta det på toalettet, som man må hvis det er snakk om bleieskift. Anonymous poster hash: b6ed7...1f5 Man spiser ikke på do. Det er uhygienisk. Anonymous poster hash: 65207...8ea 15
Schadenfreude Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har ingenting imot det og har da også gjort det selv ved flere anledninger. Riktignok halvtomme tog (reiser ikke med barnevogn i rushen med mindre jeg MÅ). Jeg var like interessert i å flashe puppen som andre er i å se en matpupp, så det skulle godt gjøres å skimte hud da jeg matet Mini offentlig. Har ammet de fleste steder, samme teknikk hver gang. Ammetopp pluss gulpeklut over. 2
fruBeist Skrevet 15. juni 2013 #17 Skrevet 15. juni 2013 Fryktelig politisk ukorrekt, men jeg synes det er ubehagelig når noen drar frem puppen to cm fra meg. Mat eller ikke mat. Man kan jo ta det på toalettet, som man må hvis det er snakk om bleieskift.Anonymous poster hash: b6ed7...1f5 Liker du å spise på do? 8
Gjest RockOn Skrevet 15. juni 2013 #18 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Hvis kvinner skal få ta fram puppene sine i offentlighet bør menn få gnukke kuken i offentlighet.Anonymous poster hash: 363e9...2eb Ja, så pupper og kuk ble plutselig det samme nå da? Endret 15. juni 2013 av RockOn
Gjest RockOn Skrevet 15. juni 2013 #19 Skrevet 15. juni 2013 Altså, det er vel ikke vanlig å "slenge ut puppen" da man ammer. Man tar fram det som er nødvendig. Man blotter jo ikke hele.. Så hvis du skulle komme til å se bort på meg og se litt hud på puppen min, så har du sikkert sett mer blottede pupper på et vanlig utested en fredagskveld. Men der som nå, du trenger ikke å glo.
LillaFrosk Skrevet 15. juni 2013 #20 Skrevet 15. juni 2013 Synes det er helt greit. Men det er mulig å gjøre det på en litt diskret måte. Enten ved å ha et sjal eller noe lignende over, eller iallefall legge frem ungen før en tar frem puppen. Synes det blir litt vel mye når brystet skal blottes "lenge" før ungen legges til. Men ellers - for all del - jeg har sett bryster før, og jeg tar virkelig ikke skade av å se et barn bli matet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå